Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@05:42:15 GMT

اختصاص ۵۰ درصد بودجه عمرانی تبریز در سال ۹۹ برای مترو

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۸۳۲۳

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز توسعه فضای سبز شهری و حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه مترو را اولویت‌های اصلی بودجه شهرداری در سال ۹۹ دانست.

محمدباقر بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تا پایان بهمن‌ماه، ۸۸ درصد بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز تحقق پیدا کرده است، اظهار کرد: بودجه سال آینده سه هزار و ۶۰۹ میلیارد تومان خواهد بود که اگر ۴۵۰ میلیارد تومان، سهم اوراق مشارکت از بودجه کسر شود، به نسبت سال قبلتر آن نزدیک به ۲۰ درصد افزایش را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۳۸ درصد بودجه، جاری و ۶۲ درصد عمرانی خواهد بود، افزود: ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی به قطار شهری اختصاص پیدا می‌کند چون متروی تبریز از ۸۱ شروع شده و هنوز خط یک آن تماماً تکمیل نبوده و لازم است اولویت بودجه تکمیل خط یک و ادامه توسعه خط دو باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، توسعه دیگر ناوگان حمل‌ونقل عمومی را نیز از اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری تبریز قلمداد کرد و ادامه داد: در بودجه سال جاری هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شد تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بتوانیم نسبت به خرید اتوبوس، مینی‌بوس و ون اقدام کنیم اما اتوبوس تولیدی در کشور وجود ندارد که بتوان آن را خرید با این‌حال این امر بار دیگر در بودجه سال ۹۹ مورد توجه خواهد بود.

وی با اشاره به تاکید شورای شهر مبنی بر حفظ و توسعه سرانه فضای سبز، تصریح کرد: امید است درآمدهای کافی توسط شهرداری تبریز اخذ شود تا شرایط برای همکاری با بخش خصوصی در خرید باغ فراهم باشد.

کد خبر 413745

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مترو تبریز بودجه 99 شهرداری شورای شهر تبریز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بودجه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز جهانی کارگر، شورای شهر تبریز ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و دومین صحن علنی شورای شهر تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می‌یابد.

وی از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش و بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان‌ها، پاکبان‌ها و دیگر کارگران باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاش می‌کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

کد خبر 748771

دیگر خبرها

  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری