Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعضای شورای تامین از همه نقاط استان در راستای نظارت بر اوضاع بازدید به عمل می‌آورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از دغدغه‌های مردم در حال حاضر تهیه مواد و وسایل لازم از جمله ماسک، دستکش، الکل و ژل ضد عفونی کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش های مردمی از نقاط مختلف استان حاکی از آن است که کمبود چنین ملزوماتی وجود دارد و مردم برای پیدا کردن آن‌ها با مشکل مواجه شده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین نشست ستاد پیشگیری از کرونا اعلام کرد که به همین منظور اعضایی از شورای تامین استان به همه نقاط استان سرکشی کرده و اوضاع را بررسی می‌کنند.

استاندار در همین جلسه از مسوولان دستگاه‌های نظارتی همچون تعزیرات خواست تا برای متخلفان از جمله گرانفروشان و محتکران در برابر تخلفاتی که انجام داده‌اند پرونده تشکیل دهند و برخورد با چنین افرادی در وضعیت کنونی قاطعانه باشد.

وی گفت: همه الکل تولیدی استان باید زیر نظر علوم پزشکی باشد و دستگاه‌ها باید به وظایف خود عمل کنند از جمله این که در زمان حضور ارباب رجوع در ادارات امکانات اولیه ضد عفونی وجود داشته باشد و همچنین چنین موادی را در دسترس کارمندان و کارکنان خود قرار دهند.

انتهای پیام/82009 

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد شورای تامین کهگیلویه یاسوج خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است