Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@11:20:54 GMT

تمدید تعطیلی مدارس بعضی کشورها به خاطر شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۸۵۷۴

تمدید تعطیلی مدارس بعضی کشورها به خاطر شیوع کرونا

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، براساس تصمیم مقام‌های فرانسوی، مدارس دو منطقه شمال این کشور شامل Oise و Haut-Rhin به مدت ۱۵ روز تعطیل خواهند بود.

این کار همزمان با آن صورت می‌گیرد که با تأیید ابتلای ۱۹۰ تن دیگر به بیماری کرونای جدید، شمار افراد مبتلا در این کشور به ۶۱۳ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شبکه تلویزیونی "الجزیره" قطر گزارش داد که خبر تعطیلی مراکز آموزشی در لبنان بدنبال آن صورت می‌گیرد که وزارت بهداشت لبنان روز جمعه ابتلای ۶ تن دیگر به بیماری کرونای جدید در این کشور را تأیید کرده است.

با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان به کووید-۱۹ در لبنان به ۲۱ نفر رسیده است.

همچنین عراق تصمیم گرفت برای جلوگیری از شیوع کرونا، مراکز آموزشی را به مدت ۲ هفته و مراکز دولتی را تا ۱۵ ماه مارس (۲۵اسفندماه) تعطیل کند.

از دیگر اقدامات دولت عراق برای انتشار و شیوع بیشتر کرونای جدید در این کشور لغو تجمعات و گردهمایی‌های مذهبی و دینی در این کشور است.

همچنین به منظور جلوگیری از کووید-۱۹، دولت بغداد اعلام کرد که دیگر از کشورهای فرانسه و اسپانیا مسافری را پذیرش نخواهد کرد.

از سوی دیگر، دولت قطر ابتلای سه مورد جدید به بیماری کرونا در این کشور را تأیید کرد تا شمار مبتلایان به این بیماری ویروسی در این کشور حاشیه خلیج فارس به ۱۱ تن برسد.

مقام‌های بهداشتی سوئد اعلام کردند که شمار مبتلایان به این بیماری به ۱۳۶ نفر رسیده است درحالی که مجموع مبتلایان به این بیماری ویروسی در نروژ ۱۱۳ نفر اعلام شده است.

شمار مبتلایان در ایتالیا که به کانون صادرات بیماران کرونایی در اروپا تبدیل شده است به چهار هزار و ۶۳۶ نفر رسیده است.

همچنین با جان باختن ۴۹ نفر دیگر در ایتالیا در نتیجه ابتلا به کرونای جدید، شمار افرادی که در این کشور جان خود را از دست داده‌اند به ۱۹۷ نفر افزایش یافت.

هلند نیز جمعه شب اعلام کرد که نخستین فرد مبتلا به کرونا در این کشور جان باخته است.

این فرد جان‌باخته، یک پیرمرد ۸۶ ساله است که صبح جمعه در بیمارستانی در شهر روتردام هلند جان خود را از دست داده است.

چندی پیش بود که مسئولان شهر ووهان چین از شیوع ویروسی موسوم به کرونا در این شهر خبر دادند که اندک اندک به بیش از ۷۰ کشور در سراسر جهان از جمله ایران سرایت کرد.

در همین ارتباط، مرکز مهندسی و علم سیستم دانشگاه جان هاپکینز آمریکا اعلام کرد که تعداد موارد ابتلا به بیماری کرونا در سراسر جهان به یک‌صد هزار و ۲۷۶ نفر رسیده است.

این مرکز همچنین افزود که ۵۵ هزار و ۶۹۴ نفر از مبتلایان به این بیماری، سلامتی خود را بازیافته و بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تن نیز بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران روز درختکاری خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام ویروس کرونا کشورهای جهان شیوع کرونا تعطیلی مدارس عراق لبنان کروناویروس کرونا در ایران روز درختکاری خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام مبتلایان به این بیماری بیماری کرونا نفر رسیده کرونای جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس