Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@19:32:58 GMT

کاهش پرواز به ایتالیا، کره جنوبی و ویتنام

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۸۷۷۵

کاهش پرواز به ایتالیا، کره جنوبی و ویتنام

تین نیوز

روسیه از کاهش پروازهای خود به ایتالیا، کره جنوبی و ویتنام در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشورها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روسیا الیوم، شرکت خطوط هوایی روسیه موسوم به «ایرفلوت» از کاهش شمار پروازهای خود به ایتالیا، کره جنوبی و ویتنام و بالعکس در ماه جاری میلادی خبر داد.

شرکت هواپیمایی مذکور در بیانیه ای با اعلام این خبر افزود: در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۸ مارس برخی پروازها میان مسکو و رم و میلان لغو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه بیانیه گفته شده است: همچنین برخی پروازها به سئول و هانوی و بالعکس در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۶ مارس نیز کاهش خواهد یافت.

این اقدام پس از آن صورت می گیرد که در پی فراگیر شدن ویروس کرونا در کشورهای جهان، ایتالیا و کره جنوبی بعد از چین بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا را دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خطوط هوایی روسیه کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوب گفت: با برنامه‌ریزی و اقدام‌های شاخص در سال ۱۴۰۲، دوره تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه کاهش یافت و بیش از ۴ میلیارد مترمکعب گاز به تولید این مجموعه افزوده شد.

به گزارش شانا، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

به گزارش شانا، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تلف شدن صدها هزار ماهی در ویتنام
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!