Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار منطقه ۳ تبریز با بیان این‌که ریزش‌های کانال ایلی سو مربوط به اقدامات سه دهه گذشته است، گفت: مرمت کامل کانال ایلی‌سو و رفع ریزش در بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

داوود طالب‌نژاد در این خصوص با بیان این‌که محلی که اخیرا در بلوار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تبریز نشست کرد، همان محل کانال ایلی سو بوده است، اظهار کرد: پس از حذف فضای سبز و تعریض معبر، پایه‌های کانال تاب آوری لازم را نداشته و منجر به این اتفاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: مرمت این کانال در سال‌های گذشته توسط شهرداری آغاز شده و خوشبختانه بخش‌هایی که اخیرا مرمت شده، هیچ آسیبی ندیده و ریزش‌های هفته گذشته مربوط به اقداماتی است که در سال‌های دورتر انجام شده بود.

شهردار منطقه ۳ تبریز از آغاز ترمیم بخش‌های آسیب‌دیده خبر داد و گفت: علی‌رغم این‌که برای مرمت این کانال در سال آتی بودجه پیش‌بینی شده بود اما با توجه به شرایط بهووجود آمده، کارهای مرمتی آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به تاریخچه کانال ایلی‌سو در تبریز بیان کرد: این کانال در دوره‌های مختلف از جمله طی سال‌های ۵۸، ۶۴ و ۷۱ اجرایی شده ولی در دوره‌های مختلف شاهد نشست بوده‌ایم که اقدامات ترمیمی اخیر در راستای رفع اساسی این مشکل است.

روز پنجشنبه، ۱۵ اسفند، حادثه نشست زمین در محل این کانال منجر به سقوط یک دستگاه پراید در محل نشست زمین شده و ۶ نفر در نتیجه این ماجرا، مصدوم شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نشست زمين کانال ایلی سو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی

جواد امان زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح این خبر افزود: نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور از ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان داشت: در این همایش که مسئولان وزارت ورزش و جوانان نیز حضور خواهند داشت، برنامه‌های متنوعی در خصوص تبیین برنامه‌های ورزش همگانی کشور و ارائه برنامه و سیاست‌های مربوط به توسعه ورزش روستایی برگزار خواهد شد.

امان زاده یادآور شد: با توجه به میزبانی شایسته تبریز از برنامه‌ها و همایش‌های ملی، وزارت ورزش و جوانان همواره دیدگاه ویژه ای به استان آذربایجان شرقی دارد و میزبانی از چنین رویدادهایی تأثیر بسزایی در پیشرفت ورزش همگانی و روستایی استان خواهد داشت.

گفتنی است، در این نشست ملی مشاور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، رؤسای فدراسیون‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های روستایی و عشایری و رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی و روستایی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور حضور خواهند داشت.

کد خبر 6098939

دیگر خبرها

  • قصه ناتمـام رکود در بورس
  • بازسازی‌ کانال آب‌های سطحی بزرگراه یادگار امام (ره) 
  • ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه
  • آبگرفتگی خیابان‌های تبریز در پی بارش‌های اخیر (فیلم)
  • ریزش سنگ بر اثر بارش باران در محور کرج_کندوان (فیلم)
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • روش عجیب درمان ریزش مو (فیلم)