Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خیر سیستانی با قرار دادن دو دستگاه چرخ خیاطی برای خانواده ای نیازمند، اکنون کارگاه کوچک تولید ماسک را در روستای سامانی شهرستان زهک راه اندازی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، این روزها با شیوع ویروس کرونا خبرهای عجیب و غریبی در گوشه و کنار کشور شنیده می شود که بسیاری از آنها به احتکار وسایل بهداشتی و ضد عفونی کننده اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کمیاب شدن ماسک و یا فروش آنها با قیمت بالا در خارج از داروخانه ها باعث شده تا مردم از خرید این نوع وسایل بهداشتی نا امید شوند، مثلا یکی از داروخانه های زابل پس از احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده، آنها را در اختیار مغازه های اطراف خود قرار داده بود تا با فروش چند برابری قیمت، سود بیشتری به جیب بزند.

اما میان اخبار ناراحت کننده این روز ها خبرهایی امیدوار کنده ای نیز شنیده می شود که بوی انسانیت از آنها به مشام می رسد.

یک خیر سیستانی با قرار دادن دو دستگاه چرخ خیاطی و خرید مواد لازم برای تولید ماسک، برای خانواده ای نیازمند، اکنون کارگاه کوچک تولید ماسک را در روستای سامانی شهرستان زهک راه اندازی کرده است.

رامین ریگی جلایی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: یک دستگاه چرخ خیاطی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال و یک دستگاه چرخ خیاطی سر دوز برای یک خانواده نیازمند خریداری شده است.

وی افزود: مادر خانواده سرپرست دو فرزند ناشنوا است که خود نیز دچار بیماری ریوی می باشد.

این خیر سیستانی بیان داشت: ماسک های دوخته شده نیز توسط بنده خریداری می شود و رایگان در اختیار مردم نیازمند قرار داده خواهد شد.

وی گفت: این خانواده همچنین سال گذشته در پخت نان برای مدارس مشغول به کار بودند که با توانایی خود توانستند شغل های موقت ایجاد کنند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستگاه چرخ خیاطی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب