Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام مرحله دوم طرح مسکن ملی در استان‌های البرز، اصفهان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در سامانه tem.mrud.ir آغاز شده و تا ساعت ۲۴ یکشنبه ادامه دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ثبت نام متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۰ صبح امروز با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر انجام ثبت نام از خانه و با تلفن همراه یا رایانه گفت: متقاضیان مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن نگران سرعت اینترنت و جا افتادن احتمالی از ثبت‌نام نباشند، به منظور کاهش نگرانی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن از سرعت پایین اینترنت، شیوه ثبت نام را تغییر دادیم و هم اکنون این امکان وجود دارد که متقاضیان در مدت دو روز ثبت  نام خود را انجام دهند.

محمود محمودزاده افزود: پیش تر بعد از تکمیل ظرفیت سایت بسته می شد که هم اکنون این شرایط برداشته شده است و تمامی متقاضیان مسکن با داشتن شروط تاهل، عدم استفاده از تسهیلات ساخت و یا خرید مسکن، عدم مالکیت زمین و واحد مسکونی و همچنین سبز بودن فرم ج می توانند در سامانه ثبت نام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از دیگر مواردی را که در مدت زمان ثبت‌نام تغییر ایجاد شده است را شرایط فعلی ایران و حفظ رعایت بهداشت فردی و عمومی اعلام کرده و افزود: متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی می توانند بدون مراجعه به کافی نت ها و در منزل خود با تلفن همراه و یا کامپیوترهای شخصی نسبت به ثبت نام اقدام کنند. بدین معنا فرصت مکفی در اختیار متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن برای ثبت نام وجود دارد.

وی در خصوص پالایش و نحوه انتخاب متقاضیان مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، گفت: از آنجاییکه ظرفیت مشخصی وجود دارد و این احتمال هست که تعداد ثبت نامی ها بیش از اندازه ظرفیت مجاز باشد، نتایج از طریق قرعه کشی اعلام خواهد شد.

محمودزاده افزود: با ایجاد شرایط عادی بهداشتی در کشور، قرعه‌کشی منتخبان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در مراسمی با حضور مراجع نظارتی و خبرنگاران انجام می‌شود.

محموزاده گفت: در خصوص ثبت اعتراض های نتایج مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکنریال هنوز فرصت وجود دارد که مردم اعتراضات خود را نسبت به مرحله اول ثبت نام، در سامانه tem.mrud.ir ثبت کنند. اعتراض ها رسیدگی می شود و نتیجه نهایی نیز به معترضان مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن،  اعلام می‌شود.

شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در مرحله دوم این پنج استان به شرح ذیل است:

۱- استان البرز:  شهرهای نظرآباد و فردیس

۲- استان اصفهان: کاشان، خمینی شهر، شاهین شهر، شهرضا، مبارکه، زرین شهر، گلپایگان، دولت آباد، سمیرم، نائین، اردستان، مهاباد، زواره، نیک آباد، محمدآباد، نصرآباد، کوهپایه، سجزی، تودشک، قهجاورستان، حسن آباد، ورزنه، هرند، اژیه، خوانسار، کمه، حنا، داران، فریدونشهر، برف انبار، منظریه، قمصر، جوشقان قالی، نیاسر، برزک، سده لنجان، انارک، دهق، علویجه، بادرود، خالدآباد، میمه، ورزوان، لای بید، ابوزیدآباد، نوش آباد، تیران، چادگان، رزوه، دهاقان، حبیب آباد، کمشچه، خور، فرخی و جندق

۳- استان اردبیل: شهرهای اردبیل و خلخال

۴- استان آذربایجان شرقی: شهرهای مراغه، مرند، میانه، بناب، اهر، عجب شیر، سراب، ملکان، هادیشهر، هوراند، خسروشاه، دوزدوزان، کشکسرای، هشترود، بستان آباد، صوفیان، شبستر، تسوج، کلیبر، خواجه، هریس، گوگان، ممقان، ایلخچی، اسکو، قره آغاج، خاروانا، ورزقان و خمارلو

۵- استان آذربایجان غربی: ارومیه، خوی، مهاباد، نقده، سردشت، شاهین دژ، تکاب، اشنویه، محمدیار و سیه چشمه

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن ملی ثبت نام مسکن ملی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن

حامد ریگی  گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد بطوریکه در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام و همزمان برای یک‌هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان بیان کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌ صورت ویلایی و در شهر سراوان به صورت ۲ طبقه در دستور کار قرار دارد و همزمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات