Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این میزان تخلف توسط ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت ثبت شده گفت: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محور‌های مشکین شهر - اردبیل و بالعکس با ۵۹۶ هزار تردد و بران-سه راهی سربند و بالعکس در محور پارس آباد با بیش از ۵۵۸ هزار تردد ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او میانگین سرعت متوسط محور‌های استان را ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت:میانگین سرعت در دو محور یاد شده ۸۵ کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم مترددین جاده‌ها با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل در حوزه سیستم‌های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای و نصب دوربین‌های نظارت تصویری جزء ۵ استان برتر کشور است افزود: درحال حاضـر ۱۳۳ سامانه هوشمند جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان فعال است که برای نصب آن‌ها ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

رحمتی نصب ۱۶ سامانه جدید سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در محور‌های اردبیل سرچـم و مشکین شهر به پارس آباد را یادآور شد و تصریح کرد: ۶۴ سامانه تردد شماری، ۴۰ دوربین نظارت تصویری و ۲ سامانه توزین حین حرکت در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ثبت تخلفات محورهای مواصلاتی نصب دوربین استان اردبیل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند

سرهنگ سید صادق رسولی،جانشین پلیس راه استان قم از یک فقره تصادف فوتی و جرحی در محور نیزار خبر داد و گفت:متاسفانه راننده   یک دستگاه سواری سوزوکی ویتارا در محور نیزار  به علت  ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیج در صحنه جان خود را از دست داد و  سرنشینان این خودرو توسط تیم امداد و نجات هلال احمر از خودرو خارج شدند و یک نفر مجروح این حادثه با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد . 

وی در ادامه به رانندگان توصیه کرد: با کاهش سرعت و رانندگی به دور از شتاب‌زدگی می‌توانیم جاده‌ها را برای تمام کاربران چرخه ترافیک ایمن کنیم، باید بدانیم سرعت عامل اصلی ایجاد خطر است و هر چه سرعت بالاتر باشد احتمال وقوع سوانح رانندگی و شدت تصادف نیز به همان اندازه افزایش می‌یابد.

جانشین  پلیس راه استان قم تصریح کرد: هر چه سرعت کمتر باشد، زمان بیشتری برای تصمیم‌گیری و جلوگیری از حادثه وجود خواهد داشت و اگر برخوردی صورت گیرد، انرژی کمتری حاصل از حرکت وسیله نقلیه آزاد شده و صدمات کمتری ایجاد می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است