Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبهه عمل اسلامی لبنان طی پیامی درگذشت حسین شیخ‌الاسلام معاونت امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تسلیت گفت.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جبهه عمل اسلامی لبنان طی پیامی درگذشت حسین شیخ الاسلام معاونت امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

جبهه عمل اسلامی لبنان درگذشت دیپلمات برجسته ایرانی، معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، سفیر سابق ایران در سوریه و مشاور محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران را تسلیت می‌گوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایشان عمر خود را وقف خدمت به اسلام و تلاش بی‌امان در تحقق وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی و همچنین تأکید بر راه مقاومت، جهت آزادی فلسطین و کلیه سرزمین‌های عربی و اسلامی اشغال شده، کرد.

شیخ الاسلام سابقه طولانی و درخشانی در حمایت از مسأله فلسطین و وحدت اسلامی به عنوان اصل اساسی بازگشت عزت و کرامت و سیادت به امت اسلامی داشت.

خداوند این عزیز درگذشته را مشمول رحمت واسعه خود کند، در بهشت برینش جای دهد و با انبیاء و صدیقین و صالحین محشور گرداند و به خانواده و دوستدارنش صبر و آرامش عنایت فرماید.
إنّا لله و إنا إلیه راجعون، و لا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسین شیخ الاسلام مجمع جهانی تقریب مذاهب بیماری کرونا ویروس کرونا جبهه عمل اسلامی لبنان مذاهب اسلامی شیخ الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان و هدف قرار گرفتن یک خودروی غیرنظامی خبر دادند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزحمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

به گفته این منابع، دستکم دو نفر در این تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری