Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون بهداشت و درمان استان گانسو واقع در شمال غرب چین اعلام کرد: نتیجه آزمایش ابتلای ۱۷ تن از ۳۱۱ تبعه چینی که بین روزهای دوشنبه تا پنجشنبه گذشته با پروازهای چارتر از ایران وارد این استان شده بودند مثبت است.

به گزارش «جنوب نیوز» به نقل از ایرنا؛ کمیسیون بهداشت و درمان گانسو روز شنبه با انتشار بیانیه ای در وب سایت خود افزود: این ۱۷ تبعه چینی در بین مسافران قرنطینه شده بودند که ۲ تا ۵ مارس (۱۲ تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸) از ایران وارد شهر لانجو مرکز استان گانسو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات بهداشتی و درمانی گانسو پیشتر هم گزارش کرده بودند آزمایش کرونا ۱۱ تبعه چینی که از ایران به این استان آمده‌اند مثبت است که با این رقم شمار افراد مبتلا به کرونا که از ایران به این استان برگشته اند به ۲۸ تن می رسد.

در این بیانیه آمده است در حال حاضر ۲۸۳ مسافر که از ایران وارد استان گانسو شده اند در قرنطینه هستند.

رسانه های چین پیش از این گزارش کرده بودند که حدود ۲۰۰ نفر از شهروندان چینی از جمله شماری از دانشجویان این کشور، هفته گذشته از ایران به چین بازگشته اند.

شرکت هواپیمایی چاینا ساترن هم اعلام کرد که دو هواپیمای این شرکت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته از تهران وارد استان گانسو شده اند.

استان مسلمان نشین گانسو اولین استانی بود که اقدامات واکنش اضطراری خود را از سطح یک به سطح سه کاهش داد موضوعی که نشان دهنده عدم وجود عفونت های جدید در این استان بود.

گزارش ها حاکی است همچنین حدود هزار تبعه چینی در انتظار برگشت از ایران به چین هستند.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در چین تا کنون به ۸۰ هزار و ۸۱۳ تن و آمار افرادی که به دلیل ابتلا به این ویروس نیز فوت شده اند به سه هزار و ۷۳ نفر رسیده است.

مقام‌های بهداشتی چین بامداد شنبه اعلام کردند که در ادامه روند نزولی شمار مبتلایان به ویروس کرونا،‌ در ۲۴ ساعت گذشته آزمایش ۹۹ نفر مثبت اعلام شده است آنها همچنین اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد جدید نیز در نتیجه ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: استان گانسو تبعه چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)



منبع:کانال اطلاع رسانی حمل و نقل هوایی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زاویه حیرت انگیز از قدرت تخریب پهپادهای بمب افکن (فیلم) ترسناک ترین صدا در هوانوردی (فیلم) ویژگی ترسناک بمب افکن ما فوق صوت سوخو 34 (فیلم)

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول