Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی از برگزاری جشن گلریزان برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت به‌صورت غیرحضوری خبر داد.

مهدی قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با بیان اینکه جشن گلریزان با همکاری هیئت ابوالفضلی مصلی، زورخانه امیر عرب و ستاد مردمی غدیر برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشن مطابق هر سال برای تهیه البسه عید فرزندان نیازمند در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه به نیازمندان را باعث افتخار و کمال انسان دانست و با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشن تهیه لباس و پوشاک برای دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال نو است، بیان داشت: جامعه هدف با کمک آموزش و پرورش و کمیته امداد شناسایی وئ کمک‌های جمع‌آوری شده بین آن‌ها توزیع می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی از برگزاری سی و یکمین جشن گلریزان به‌صورت غیرحضوری خبر داد و بیان داشت: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جشن گلریزان امشب مصادف با شب ولادت امام علی(ع) بدون حضور شرکت‌کننده برگزار خواهد شد.

قمری با اعلام اینکه جشن گلریزان امروز یکشنبه ۱۸ اسفند بدون حضور تماشاچی ساعت ۲۱ تا ۲۳ در محل زورخانه موسی‌بن جعفر(ع) بیرجند برگزار می‌شود، تبیین کرد: این مراسم به‌صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد تا مردم نوع‌دوست استان بتوانند به‌راحتی کمک‌های خود را به شماره کارت و شماره حساب مربوطه انتقال دهند.

 وی اعلا کرد: شماره حساب ۰۱۰۶۵۰۰۰۶۷۰۰۳ نزد بانک صادرات و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۱۷۰۴۰ برای دریافت کمک‌های نقدی خیران در نظر گرفته شده است لذا از مردم خیر و نیکوکار استان می‌خواهیم مطابق هر سال در این امر خداپسدانه شرکت کنند.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی دانش آموزان بی بضاعت محرومیت سال نو مهدی قمری کرونا برگزار می شود جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، با اعلام شامگاه دوشنبه دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان روز سه‌شنبه به دلیل پیش‌بینی وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر روز دوشنبه نیز به دلیل وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به وقوع گرد و غبار در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند