Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مهندس نصر الشِمَّری، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء، با اعلام رصد دقیق تمامی تحرکات و حتی تغییر مسیر تردد اشغالگران آمریکایی از مبدا پایگاه‌های نظامی، ساعت صفر انتقام را نزدیک اعلام کرد.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء دقایقی پیش با انتشار توئیتی ضمن تاکید بر نزدیک بودن ساعت صفر انتقام، اعلام کرد که این جنبش تحرکات نیرو‌های آمریکایی از پایگاه «کی‌وان» در کرکوک به‌سمت «زاب» و «حویجة» را دقیق رصد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس نصر الشِمَّری آورده است: آن‌ها به خیال اینکه در امان هستند، مسیر‌های حرکتی خود را تغییر داده و از کوره‌راه‌ها تردد می‌کنند، ولی بدانند که تحت‌نظر هستند.

بیشتر بخوانید: رصد نامحسوس آمریکایی‌ها در نزدیکی عین‌الاسد از سوی نیروهای نجباء + عکس

وی در ادامه خطاب به اشغالگران کشور عراق هشدار داده است: اینجا زمین ما است و ما از آنچه تصور می‌کنید به شما نزدیکتر هستیم.

گفتنی است پس از اقدام آمریکا به ترور شهید سردار قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در بغداد، پارلمان عراق با تصویب یک قانون، دولت این کشور را به اخراج نیرو‌های آمریکایی موظف کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای آمریکایی در منطقه تحولات خاورمیانه مقاومت اسلامی نجباء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه تلویزیونی طلوع در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که شهروندان در پایتخت افغانستان امروز یکشنبه از وقوع انفجار در شهر کابل خبر می‌دهند.

بر اساس اعلام این رسانه، منابع آگاه در این خصوص می‌گویند که این انفجار حوالی ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه یکشنبه شب در نزدیکی شهرک آریا در حوزه دهم امنیتی شهر کابل رخ داده است.

از تلفات و خسارات احتمالی این رویداد جزئیاتی در دست نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات
  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • سناتور آمریکایی خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • ماه و سیاره مریخ به یکدیگر نزدیک می‌شوند