Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:05:10 GMT

بازگشت انصاری فرد مقابل صدرنشین QSL

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۶۹۹۱۹

بازگشت انصاری فرد مقابل صدرنشین QSL

مهاجم شماره 10 السیلیه امشب در جدال مهم و سرنوشت ساز با صدرنشین لیگ ستارگان امید اول سرمربی تونسی قلمداد می شود.

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد بعد از این که در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل شهرخودرو پنالتی مرگ و زندگی را از دست داد تا باشگاه قطری از رسیدن به مرحله گروهی بازبماند شرایط چندان مساعدی را در اردوی السیلیه تجربه نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی قبلی طرابلسی سرمربی مشهور تونسی ترجیح داد از انصاری فرد در ترکیب اصلی بهره نبرد اما در آستانه بازی مهم با الدحیل که امشب برگزار می شود استاد الدوحه با قرار دادن بهترین گلزن این فصل السیلیه در ترکیب احتمالی مدعی شد سرمربی تونسی حساب خاصی روی گلزنی های شماره 10 خود مقابل مدافعان مشهور الدحیل باز کرده است.


کریم انصاری فرد با به ثمررساندن شش گل در این فصل از لیگ ستارگان بهترین گلزن السیلیه محسوب می شود و امشب می تواند شروعی دوباره برای او در راه نشان دادن توانایی هایش در ترکیب این تیم قطری باشد.

 

قطر کریم انصاری فرد السیلیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر کریم انصاری فرد السیلیه انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را برای پنجمین بازی پیاپی در ترکیب نداشت و به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست نفراتش می‌دید، از ساعت 19:45 امشب در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم بالتیکا رفت.

یاران محبی که طی دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه دو پیروزی ارزشمند داشتند و شرایط خود را در جدول بهتر کردند، انتظار می‌رفت بتوانند مقابل بالتیکا هم به این روند ادامه بدهند و با برتری در این بازی فینالیست روسیه کاپ شوند که این اتفاق نیفتاد.

تیم فوتبال روستوف در غیاب ستاره ایرانی تاثیرگذارش، در مسابقه امشب مقابل بالتیکا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا شانس کسب جام و راهیابی به فینال رقابت‌های روسیه کاپ را از دست بدهد و حریف آنها در دیدار پایانی به مصاف اسپارتاک مسکو برود.

محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف، پس از غیبت در چهار مسابقه رسمی اخیرشان به دلیل نیمکت‌نشینی، محرومیت یا مصدومیت، امشب هم برابر بالتیکا به‌خاطر آسیب دیدگی دور از فهرست بود.

دیگر خبرها

  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • جواد نکونام: استقلال امشب به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر - اختصاصی
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم