Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: انتظار من از یک ورزشکار حرفه‌ای این است تمرکزش روی تمرینات باشد نه اینکه تمام دغدغه‌اش روی مباحث مالی باشد. تاریخ انتشار: 10:25 - 17 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۲۸۹۷

پژمان معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه آیا از عملکردش به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی راضی است یا خیر، اظهار داشت: از زمانی که به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی منصوب شدم، سعی کردم طبق روال کارها را پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت در کنار برگزاری مسابقات، اردوهایی را برای تیم ملی صحرانوردی و همچنین جوانان برگزار کردیم. شیوع ویروس کرونا باعث شد تمام فعالیت‌ها دچار مشکل شود، زیرا تا پیش از این اتفاق هدف ما این بود که خروجی مثبتی برای تیم ملی داشته باشیم.

وی افزود: با وجود این اتفاق، تمام کارها را اعم از بستن قرارداد با برخی مربیان و فرستادن ورزشکاران به اردوهای برون مرزی را انجام داده‌ایم. اولویت ما نظارت روی عملکرد ورزشکاران المپیکی بود تا شرایط برای آنها به خوبی پیش برود. قراردادها منعقد شده و ورزشکاران در اردوهای داخلی و خارجی پیگیر تمریناتشان هستند، خوشحالم در بحث ساماندهی انتخابات هم به خوبی برنامه‌های‌مان را انجام دادیم.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که برخی عنوان می‌کنند وی اختیار چندان زیادی در فدراسیون ندارید، گفت: امور مالی زیر نظر سرپرست فدراسیون انجام می‌شود و هنگامی که او دستوری می‌دهد، خزانه‌دار موظف است بدون مشکل به این موضوع رسیدگی کند. علت اینکه در تمام جلسات ورزشکاران و مربیان آنها حضور داشتم این بود که بحث اردوها و مسابقات پیش‌رو را با مربیان بررسی کنیم تا در آینده مشکلی برای ما ایجاد نشود. از طرف دیگر ما به ورزشکاران پرداختی‌هایی را داشته‌ایم و قرار شده تا آخر این هفته هم مبلغ دیگری را به آنها بدهیم.

معتمدی تصریح کرد: انتظار من از یک ورزشکار حرفه‌ای این است که تمرکزش روی تمرینات باشد نه اینکه تمام دغدغه‌اش روی مباحث مالی باشد. از نظر اخلاقی مقید هستیم پول ورزشکاران را پرداخت کنیم. فکر می‌کنم شاید قضاوت دوستان عادلانه نباشد و ورزشکاران ما به این مسئله توجهی ندارند تا جایی که می‌توانستیم امکانات را در اختیار آنها قرار دادیم تا به تمرین بپردازند. اگر ما در برخی مسائل ضعیف عمل می‌کنیم نباید این چنین صحبت‌هایی مطرح شود.

وی در خصوص گلایه‌های صیامی مبنی بر اینکه فدراسیون هزینه زیادی را برای بستن قرارداد با مربیان خارجی انجام می‌دهد، گفت: در زمان فدراسیون قبلی مسائل اقتصادی با زمان حال خیلی فرق می‌کرد، همانطور که هزینه تغذیه یک سال پیش با الان خیلی متفاوت است. ای کاش به این مسئله توجه داشته باشند، اکنون تورم نسبت به سالیان گذشته خیلی بیشتر شده است. ما هم دوست نداریم اینطور قرارداد بببندیم و باعث خروج ارز از کشورمان شویم، اما چاره‌ای نیست.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در خصوص شرایط تفتیان در فرانسه گفت: مدتی است تفتیان در فرانسه زیر نظر گای اونتانون به تمرین می‌پردازد و علاوه بر آن در چند مسابقه تدارکاتی هم شرکت کرد که نتایج بدی کسب نکرد. قرار شده تفتیان ۲۰ اسفند به ایران بیاید و تا اواسط فروردین در ایران به تمریناتش ادامه دهد. بعد از آن دوباره به فرانسه خواهد رفت تا در سه مسابقه تدارکاتی که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود حضور پیدا کند.

معتمدی در رابطه با شرایط احسان حدادی اظهار داشت: حدادی تا ۲۸ اسفند در ایران حضور دارد و پس از آن به آمریکا خواهد رفت تا ادامه تمریناتش را زیر نظر مربی‌اش پیگیری کند. در این سفر ایگور مزگوف همراه او خواهد بود و توکلی می‌تواند در اردوی اروپا حدادی را همراهی کند. ما سعی کردیم تا جایی که می‌شود از این ورزشکار المپیکی حمایت کنیم تا بتواند بدون مشکل و با انگیزه بالا به تمرین بپردازد. او یکی از شانس‌های مسلم مدال گرفتن برای رشته دوومیدانی در المپیک است.

وی در پاسخ به این سوال که برخی روسای هیئت‌های استانی با ارسال نامه‌ای خواستار تعویق انتخابات شده‌اند، گفت: برخی برای ما نامه‌ای را ارسال کرده و در خواست کرده‌اند به دلیل شیوع ویروس کرونا انتخابات به تعویق بیفتد. ما هم این موضوع را به وزارتخانه اعلام کردیم و منتظر هستیم تا ببینیم آنها چه تصمیمی خواهند گرفت. البته طبق قانون اگر انتخابات با حضور دو سوم اعضای مجمع هم برگزار شود، مشکلی وجود نخواهد داشت.

معتمدی درباره اینکه دانشمندفرد به عنوان دبیرمجمع فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد، اما اکنون او جایگزینش شده است، گفت: زمانی که به فدراسیون دوومیدانی آمدم ۲ حکم دبیری فدراسیون و دبیری مجمع انتخابات را از طرف علی‌نژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دریافت کردم. این موضوع یک روال طبیعی است و قانونی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: مهردلان: به دلیل بدقولی مسئولان فدراسیون دوومیدانی اردو را ترک کردم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون دوومیدانی احسان حدادی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۶۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی قاسمعلی فیروزی را به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کرد.

پیش از این، هادی سپهرزاد قهرمان پیشین دوومیدانی به عنوان مدیر تیم‌های ملی در فدراسیون فعالیت داشت.

این انتصاب در حالی صورت گرفته است که دوومیدانی کاران کشورمان حضور در مسابقات مختلف بین‌المللی جهت کسب سهمیه المپیک را در برنامه‌های پیش روی خود دارند.

کد خبر 6091972

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است