Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@12:46:54 GMT

هموطنان برای مقابله با کرونا لطفا همراهی کنید

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۰۰۳۰

هموطنان برای مقابله با کرونا لطفا همراهی کنید

رییس شورای هماهنگی بانکها در یادداشتی نوشت: آمار مبتلایان به کرونا رو به افزایش است و تعداد کارکنان بانکی مبتلا شده هم بسیار تاثر برانگیز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدرضا حسین زاده، رییس شورای هماهنگی بانکها در یادداشتی نوشت: آمار مبتلایان به کرونا رو به افزایش است و تعداد کارکنان بانکی مبتلا شده هم بسیار تاثر برانگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون ۶ همکار عزیز شبکه ی بانکی جان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند که از صمیم قلب به خانواده آنها تسلیت گفته و برای این عزیزان که در راه خدمت رسانی به خلق خدا گرفتار شدند مغفرت الهی طلب میکنم.

مردم شریف و مشتریان عزیز نظام بانکی، همکاران ما بخشی از این جامعه هستند که شبانه روز در تلاشند تا در این روزهای سخت امور مالی شما و اقتصاد جامعه با مشکل مواجه نشده و دردی به دردهای جامعه افزوده نشود.

بانک ها از اولین سازمان هایی هستند که بخش عمده ای از کارها را الکترونیکی و غیرحضوری کردند از شما عزیزان درخواست میکنم بخاطر خودتان و فرزندان این مرز و بوم از مراجعه به شعب جز در موارد اضطرار اجتناب کنید.

اگر تاکنون خدمات الکترونیک خود را فعال نکرده اید از طریق تماس با واحدهای ارتباط مردمی بانک ها راهنمایی لازم را اخذ کنید و خدمات غیر حضوری خود را فعال کنید.

باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم از این بحران به سلامت عبور کنیم.

#کروناراشکست_می دهیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدرضا حسین زاده بانک بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رییس مجلس گفته‌اند مالیات بر سوداگری شامل ۰.۵ درصد جامعه می‌شود و نگرانی ندارد! حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهارنظر بی‌توجهی به کارکرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیرمستقیم این نوع از مالیات‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

عبدالناصر همتی، رییس پیشین بانک مرکزی در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: رییس مجلس گفته‌اند: مالیات بر سوداگری شامل ۰.۵ درصد جامعه می‌شود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهارنظر بی‌توجهی به کارکرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیرمستقیم این نوع از مالیات.‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع برمبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانی که به حکم عقل، در مقابل تورم از خود حفاظت می‌کنند، مالیات گرفته و صرف مخارجی می‌کنند که غالبا برای رشد اقتصادی زیان‌بار هستند.

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته‌بازی است، مقابله کنید و این‌قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید!

دیگر خبرها

  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی