Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@17:50:51 GMT

تکذیب اخبار ممنوعیت ورود به استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۰۳۱۳

تکذیب اخبار ممنوعیت ورود به استان تهران

رییس پلیس راهور ناجا گفت: به تدبیر فرمانده ناجا به دنبال راهکار حقوقی هستیم تا مراکز شماره‌گذاری خودرو را تعطیل کرده تا به مردم و کارکنان صدمه وارد نشود.

قدس آنلاین: «سردار کمال هادیانفر» رییس پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اخباری مبنی بر  ممنوعیت ورود به استان تهران گفت: چنین تصمیمی برای تهران گرفته نشده است و تنها در محور گیلان و مازندران این تصمیم اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بیشترین محدودیت در محور گیلان و مازندران اعمال شده است، اما متاسفانه با اعمال این محدودیت ما روز گذشته باز هم شاهد بار ترافیکی در این محور بودیم. بسیاری از افرادی که در این مسیر به اطلاع رسانی‌ها توجه نکردند، مجبور شدند از نیمه راه برگردند.

رییس پلیس راهور ناجا درباره مراکز شماره‌گذاری خودرو تصریح کرد: به تدبیر فرمانده ناجا ۱۰ روزی است که به دنبال راهکار حقوقی هستیم که قراردادها و وکالت‌نامه‌های مردم دچار خدشه نشده و بتوانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که این مراکز را تعطیل کرده تا به مردم و کارکنان صدمه وارد نشود و امیدواریم در چند روز آینده این اتفاق بیفتد. 

سردار هادیانفر درباره الکترونیکی شدن این خدمات تصریح کرد: اقدامات لازم برای ارائه این خدمات به صورت الکترونیک انجام شده، اما بعید است بتوانیم قبل از سال جدید از آن استفاده کنیم. از نظر نرم‌افزاری همه چیز مهیا است، اما یک مقدار مشکلات زیرساختی وجود دارد و باید برطرف شود. 

وی با بیان اینکه این مراکز شماره‌گذاری تا ساعت ۵ هر روز خدمات ارائه می‌دهند، تصریح کرد: طبق قانون ضرب پلاک شهرستان‌ها در سایر استان‌ها انجام نمی‌شود و برای شماره‌گذاری خودرو کد هیچ شهری به شهر دیگری داده نمی‌شود و افرادی که از شهرهای دیگر برای دریافت خدمات به مراکز شماره‌گذاری خودرو در تهران مراجعه می‌کنند، بی‌فایده است، چراکه نمی‌توانند خدمات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور مراکز شماره گذاری شماره گذاری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گفت: کشتار غیر مجاز دام در معابر و منازل ضمن گسترش آلودگی و ایجاد رعب و وحشت در افراد علی الخصوص کودکان، باعث انتشار بیماری‌های مشترک از جمله بیماری‌های تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، بروسلوز وسیاه زخم می‌ شود
وی افزود: با توجه به اینکه دام ناقل بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو فاقد هر گونه علائم بالینی است، آگاهی افراد جامعه از راه‌های انتقال این بیماری (گزش کنه، له کردن کنه‌ها با دست، تماس با خون و ترشحات دام آلوده، تهیه گوشت قرمز از مراکز غیر معتبر، کشتار خانگی، مصرف گوشت و جگر خام و نیم پز) و روش‌های پیشگیری مانند سم پاشی دام و جایگاه نگهداری دام، استفاده از تجهیزات فردی در زمان مراجعه به دامداری ها، نگهداری گوشت تازه گرم در بسته بندی بدون نشت به مدت ۲۴ ساعت در دمای ۰ تا ۴ درجه سانتی گراد، تهیه گوشت قرمز صرفا از مراکز عرضه معتبر و دارای مهر و لیبل دامپزشکی نقش موثری در کنترل این بیماری در جوامع انسانی دارد.

دیگر خبرها

  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر