Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور در راستای انجام مسؤولیت اجتماعی خود با اختصاص ٣٠ میلیارد ریال در ساخت، تجهیز و بهره برداری از یک بیمارستان سیار مشارکت می‌کند.

این بیمارستان سیار با هدف ارائه خدمت در بحران‌ها و بلایای طبیعی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در آستانه شیوع ویروس کرونا در بخش‌های مختلف کشور، شرکت ارتباطات سیار ایران جزو اولین برند‌های بزرگ بود که تصمیم به برقراری شرایط دورکاری مبتنی بر سامانه‌های یکپارچه الکترونیکی خود به منظور حفظ سلامت کارکنان و رفاه حال پیمانکاران و شرکای تجاری خود گرفت.

کمیته HSE همراه اول با شناسایی و ارزیابی به موقع ریسک‌های موجود و با هدف کاهش میزان مواجهه، در خصوص اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به ویروس کرونا یکم اسفندماه تشکیل جلسه فوق العاده داد و با تعریف اقدامات عاجل عملیاتی در سه حوزه مدیریت تغییرات مبتنی بر زیرساخت‌های فنی، ارتقای آگاهی و فرهنگ سازی، ایمن سازی محیط کار در راستای هدف تعیین شده حرکت کرد.

فراهم ساختن زیرساخت‌های فنی به منظور حداکثرسازی دورکاری کارکنان با شرط عدم اختلال در سرویس، استقبال از همکاران با مواد ضدعفونی کننده دست، تدوین دستورالعمل ویژه کارکنان و اماکن شرکت برای مقابله با شیوع کرونا، آموزش کارکنان مشاغل مرتبط با سلامتی نظیر رستوران، خدمات، آبدارخانه ها، حراست، درمانگاه، تاسیسات، تامین اقلام بهداشتی و پیشگیرانه، تغییر سیستم تردد از انگشتی به کارتی یا چهره نگاری، راه اندازی کانال اطلاع رسانی مختص پرسنل همراه اول جهت جلوگیری از انتشار اخبار غیرموثق و ارائه اطلاعات به روز، شناسایی گروه‌های تحت ریسک نظیر خانم‌های باردار، افراد بالای ٦٠ سال و بیماران صعب العلاج، بررسی وضعیت سلامت کارکنان و شرکت‌های پیمانکار، معرفی کانال ارتباطی مستقیم HSE به منظور پاسخ به ابهامات کارکنان، تهیه محتوای آموزشی جهت اطلاع رسانی از طریق کانال‌های ارتباطی شرکت، لغو سرویس سرو غذا در رستوران، توزیع غذای کنسروی، فراهم ساختن امکان پذیرایی به صورت سلف سرویس، لغو ماموریت‌های غیرضروری، برگزاری جلسات به صورت غیرحضوری، تامین و توزیع تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک n۹۵ و دستکش یکبار مصرف یا لاتکس، نصب مایع ضدعفونی کننده در تمامی طبقات و کنار در‌های ورود و خروج، گندزدایی و ضد عفونی روزانه و هفتگی تمامی سطوح و اماکن در ساختمان‌ها، افزایش زمان اقامه نماز به منظور متعادل سازی تراکم جمعیت، خرید تب سنج برای کلیه مراکز پرتردد و تب سنجی تمامی کارکنان در بدو ورود به تمامی ساختمان‌ها وهمچنین ممانعت از حضور کارکنان پر ریسک از جمله اقدامات همراه اول برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بوده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: همراه اول بیمارستان سیار رپرتاژ آگهی همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد

 ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه  برنامه ریزی برای ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای صنعتگران و در قالب نهضت ملی مسکن و پروژه های صنعت شهر انجام شده است گفت: ساخت این ۱۴۰ هزار واحد مسکونی در اراضی تامین شده در ۱۰ استان کشور انجام می شود.

وی اظهار کرد: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به ۵ هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های موفق دولت برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور اجرای پروژه‌های صنعت شهر است  بیان کرد: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

مالکی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در احداث پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این طرح است گفت:   دولت در تلاش است که از تمامی امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات  استفاده کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد