Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:15:49 GMT

«عباس حسین‌نژاد» در بیمارستان/ امروز خیلی بهترم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۰۵۲۲

«عباس حسین‌نژاد» در بیمارستان/ امروز خیلی بهترم

عباس حسین‌نژاد گفت: از روز ۱۴ اسفندماه در بیمارستان فیروزگر بستری هستم. در حال حاضر وضعیت ثابت و بهتری دارم و تنگی نفس برطرف شده است.

عباس حسین‌نژاد، شاعر، نویسنده کتاب «مناجات» و فعال رسانه و فضای مجازی، قائم مقام موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: از روز ۱۴ اسفند ماه در بیمارستان فیروزگر بستری هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره روند کنونی بیماری خود ابراز داشت: تنگی نفس، مرا مجبور کرد به بیمارستان مراجعه کنم. در حال حاضر وضعیت ثابت و بهتری دارم و تنگی نفس برطرف شده است.

قائم مقام موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر ضمن ابراز امیدواری برای بهبود تمام بیماران توضیح داد: زمان ترخیص از بیمارستان هنوز مشخص نیست. باید پزشکان نظر نهایی را اعلام کنند اما نسبت به روزهای ابتدایی خیلی شرایط خوبی دارم.

او در کارنامه‌ خود داوری جشنواره‌های ملی در حوزه‌های شعر، داستان و طنز را دارد که توسط حوزه هنری، دانشگاه تهران، وزارت بهداشت، جهاد دانشگاهی، شهرداری تهران و ... برگزار شده است.

سپهر سوره هنر نیز عنوان موسسه‌ای فرهنگی‌هنری زیرمجموعه حوزه هنری انقلاب اسلامی است که مسئولیت برگزاری محافل و جشنواره‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی حوزه هنری را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی کتاب رسانه هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • شهید مطهری الگوی تعلیم و تربیت است
  • شهید مطهری الگویی تعلیم و تربیت است
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام