Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی از آغاز بارش برف و باران در برخی مناطق کشور طب امروز خبر داد و برای شهرهای پرجمعیت تا آخر هفته افزایش آلاینده های جوی را پیش بینی کرد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ اقتصادی هواشناسی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال غرب و غرب کشور، مناطقی از دامنه های زاگرس مرکزی، جنوب غرب کشور بارش باران و وزش باد شدید موقتی، کاهش دما و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مرکز کشور و دامنه های جنوبی البرز مرکزی نیز بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

سامانه بارشی فردا در دامنه های زاگرس مرکزی، جنوبی و بخش های از مرکز کشور فعال خواهد بود و از بعدازظهر با حرکت به سمت شرق و به شکل ضعیف تر در دامنه های زاگرس مرکزی، شمال استان های فارس و کرمان، جنوب استان های اصفهان و یزد و ارتفاعات جنوب شرق کشور سبب بارش پراکنده می شود.

فعالیت این سیستم دوشنبه در جنوب شرق کشور به ویژه در بخش های مرکزی و جنوبی استان کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان متمرکز بوده و موجب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید  و در برخی مناطق باعث خیزش گردوخاک می شود.

این موج در اواخر وقت از جنوب شرق کشور خارج می شود. طی امروز در غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید روی می دهد که در برخی ساعات می تواند خیزش گردوخاک در این مناطق را به همراه داشته باشد.

از امروز تا آخر هفته با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا افزایش غلطت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81,1435/CT1 واژه های کاربردی مرتبط طرح ملی مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ابری و بارانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا بعد ازظهر علاوه بر  افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در برخی مناطق احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
بهمن محمدی مقدم افزود:از بعداز ظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود که این سامانه تا روزهای پایانی هفته بر روی آسمان استان فعال خواهد بود .
 کارشناس هواشناسی لرستان گفت:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه ای پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چند استان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی