Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در قرارگاه ایجاد و تجهیز نقاهتگاه‌های مخصوص بیماران آلوده به ویروس کووید ۱۹ خواستار همکاری خیران اصفهانی برای تجهیز نقاهتگاه‌های بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان شد.

مهرداد معمارزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰۰ تخت در بیمارستان‌های امین، عیسی ابن مریم، خورشید و غرضی برای درمان بیماران کرونا اختصاص یافته است، اظهار کرد: تقریباً ظرفیت همه این تخت‌ها پرشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان اصفهان حدود ۶۰۰ نفر بیمار مشکوک به کرونا بستری است، افزود: از این تعداد ابتلای ۲۰۵ نفر از آنها به این بیماری قطعی شده است.

نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در قرارگاه ایجاد و تجهیز نقاهتگاه‌های مخصوص بیماران آلوده به ویروس کووید ۱۹ با بیان اینکه در شرایط فعلی ضروری است برای چهار گروه از بیماران نقاهتگاه راه‌اندازی شود، گفت: دسته اول بیمارانی هستند که ترخیص می‌شوند اما امکان نگهداری آنها در منزل نیست و نمی‌توان آن‌ها را در اتاق جداگانه نگهداری کرد.

وی ادامه داد: گروه دوم بیمارانی هستند که در منزل آنها افراد دارای نقص ایمنی هستند و امکان ابتلای این افراد به بیماری وجود دارد، گروه سوم نیز کسانی هستند که دچار بیماری شده و باید استراحت کنند تا سلامتی خود را به دست بیاورند و گروه چهارم نیز افرادی هستند که در خانه پرستاری جهت مراقبت از خود ندارند.

معمارزاده با تاکید بر اینکه برای راه‌اندازی نقاهتگاه‌ها نیازمند کمک خیران برای خرید تشک، تخت و دیگر تجهیزات هستیم، اضافه کرد: همچنین برای تغذیه این بیماران نیز باید همکاری از سوی خیران را داشته باشیم.

وی از همه خیران درخواست کرد که برای این امر همکاری داشته باشند و هر گونه کمک خود را به هلال احمر اصفهان ارائه دهند تا بتوان از این اقلام در نقاهتگاه‌ها استفاده کرد.

کد خبر 413810

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا نقاهتگاه ابتلا به کرونا اصفهان خیران هلال احمر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نقاهتگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در نماز عبادی سیاسی این هفته اجرای طرح نور عفاف و حجاب را باعث حمایت مردم دانست و از دیگر دستگاه‌ها خواست در اجرای این طرح کنار پلیس باشند .

 نقش وزارت ارشاد، وزارت صمت، وزارت کشور، شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات، آموزش و پرورش و امور خارجه در طرح نور کجا است چرا فقط صداوسیما فعالیت لازم را انجام داده است از دستگاه قضایی می‌خواهیم  در این زمینه ورود کند .

خطیب جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش فرارسیدن روز کار و کارگر را به قشر کارگری تبریک گفت و افزود: با وجود تحریم‌های سنگین اگر چرخ اقتصادی کشور می‌چرخد به  برکت وجود  این کارگران است که باید بصورت عملی از کارگران قدردانی کرد و امنیت شغلی آنها تامین شود.

 نهم اردیبهشت روز شورا‌ها نامگذاری شده است این روز را هم به مردم و هم به افرادیکه در این زمینه فعالیت می‌کنند، تبریک عرض می‌کنم .شورا‌ها به این دلیل راه اندازی شد که اراده مردم در امر مردم سالاری دینی انجام شود.
ما از همه کسانی که مخلصانه در این مسیر چه در این شورا و چه در شورا‌های قبلی فعالیت و زحمت کشیدند تشکر میکنیم. اما یک مورد را نباید فراموش کنیم  در شوراها بجای اینکه مردم سالاری دینی تشکیل شود شاهد گروه سالاری بودیم و از مجلس میخواهیم هم به قانون شورا‌ها و هم نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظری داشته باشد .

حجت الاسلام و المسلمین همچنین دشمنی آمریکا با ملت ایران را تاریخی عنوان کرد و افزود: آنها تبعیت صد در صدی می‌خواهد می‌خواهد ایران اسلامی کاملا تابع زورگویی‌های آن‌ها باشد.

امام جمعه خرمشهر در پایان ضمن تشکر از فعالان  عرصه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر از دانشگاه علوم پزشگی آبادان انتقاد کرد و گفت: شاهد هستیم اعتبارات و امکانات عادلانه در بین شهر‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان توزیع نمی‌شود.

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی