Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکمت الله داوودی رئیس شورای شهر قزوین گفت: طرحی را شهرداری به شورا ابلاغ کرد که طی آن مجوز داده شد تا شهرداری به مبلغ ۲ میلیارد تومان برای بحث کرونا بتواند هزینه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکمت الله داوودی در گفت‌وگو با صبح قزوین، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در قزوین اظهار کرد: شهرداری اقداماتی را تا جایی که در توان داشته و حتی بیش از توان را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بحث ضدعفونی کردن محدوده‌های پرتردد مانند خیابان خیام و بازار در دستور کار قرار گرفته و اتوبوس‌های درون شهری به طور مرتب و هر شب ضدعفونی می‌شود.

رئیس شورای شهر قزوین گفت: به همه رانندگان تاکسی پک‌های بهداشتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی ارائه شده است؛ در تلاش هستیم که با تولید انبوه ماسک و موادضدعفونی کننده در استان نیز این اقلام را در بین مردم توزیع کنیم.

داوودی ابراز کرد: مهمترین مسئله اکنون این است که متاسفانه بخشی از مردم ما موضوع را جدی نگرفتند، رعایت نکات بهداشتی را در دستور کار قرار ندادند و در سطح شهر تردد دارند که باید آگاه سازی صورت گیرد.

بخش پسماندها را به طور جدی پیگیری می‌کنیم

وی ادامه داد: طرحی را شهرداری به شورا ابلاغ کرد که طی آن مجوز داده شد تا شهرداری به مبلغ ۲ میلیارد تومان برای بحث کرونا بتواند هزینه کند که باید براساس برنامه‌های هماهنگ‌شده باشد.

رئیس شورای شهر قزوین یادآور شد: متاسفانه به علت کمبود اقلام بهداشتی در بازار در این زمینه فعلا نتوانستیم به طور مطلوب برنامه‌ها را اجرا کنیم اما به هر حال ما دست شهرداری و مدیریت شهری را باز گذاشتیم تا جایی که لازم است برای سلامت مردم کم نگذارند.

این مقام مسئول عنوان کرد: بخش پسماندها را به طور جدی پیگیری می‌کنیم که به موقع جمع‌آوری شود و سطل‌های زباله ضدعفونی شود و امیدواریم که با کمک مردم از این بحران هم عبور کنیم.

داوودی در پایان گفت: به مدت یک هفته حمل و نقل درون شهری قزوین را رایگان کردیم تا تماس مردم با پول، کارت و رانندگان کمتر شود و جنبه مراقبتی داشت و اگر ببینیم که این طرح موفق بوده نیز ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/ 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدحسین عطایی امروز -شنبه هشتم اردیبهشت- در نشست بررسی وضعیت تولید مرغ که با حضور معاونان، مدیران، تشکل‌های بخش طیور و کشتارگاه مرغ برگزار شد، اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف وزارت جهاد کشاورزی کمک به تولیدکننده و حمایت از مصرف‌کنندگان است و هیچ محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان توسط شرکت پشتیبانی امور دام نداریم.

وی افزود: تولید مرغ با سیاست‌های سال گذشته با افزایش جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ و آرامش بازار همراه بود، اما نباید افزایش تولید و کاهش قیمت باعث متضرر شدن تولیدکنندگان شود. همه زنجیره تولید به نحوی به هم متصل هستند و نبایستی در چرخه تولید و اقتصاد جامعه تولید کننده و مصرف کننده متضرر شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه ظرفیت تولید مرغ منجمد صادراتی را باید افزایش داد تا تولید کنندگان و مرغداران دچار ضرر نشوند، خاطرنشان کرد: وضعیت تولید مرغ در استان و کشور نسبت به سال گذشته وضعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود در این برهه مازاد تولید داشته باشیم که با انجماد و صادرات از تولیدکنندگان می‌توان حمایت کرد.

عطایی ادامه داد: بایستی ظرفیت عمل‌آوری و فروش مرغ به پشتیبانی امور دام را افزایش داد تا مرغ مازاد تولیدی منجمد و صادر شود. تولیدکنندگان و کشتارگاه‌ها می‌توانند با صادرات مرغ در امر تولید مشارکت کنند تا بازار تنظیم شود.

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری

جمشید زمانی، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این نشست از توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در این استان خبر داد و گفت: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 748364

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام