Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صحت انتخابات حوزه انتخابیه زاهدان از سوی ۲ تن از کاندیداهای معترض و نماینده شورای نگهبان تایید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از بازگشایی تعدادی از صندوق‌های اخذ رای با حضور نماینده شورای نگهبان و ۲ کاندیدای معترض به نتیجه انتخابات در زاهدان و تایید صحت انتخابات توسط آنان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: براساس گزارش شورای نگهبان سالم‌ترین انتخابات در سیستان ‌و بلوچستان برگزار شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: علیرغم اینکه در روز انتخابات هیچگونه شکایتی از روند برگزاری انتخابات واصل نشده بود، بعد از اعلام نتیجه در زاهدان عده‌ای معترض بودند و دلیل کافی و فنی برای بازگشایی صندوق‌ها وجود نداشت.

وی بیان کرد: با وجود نبود دلیل کافی و فنی قانونا نباید صندوق‌های اخذ رای بازگشایی می‌شد اما به جهت رفع شائبه، با حضور نماینده شورای نگهبان و ۲ تن از کاندیداهای معترض حوزه انتخابیه زاهدان، هریک از این کاندیداها ۱۰ صندوق را معرفی کردند و از مجموع ۲۰ صندوق مقرر شد ۱۰ صندوق بازگشایی شود که اگر اشکالی در این صندوق‌ها مشاهده شد بقیه صندوق‌ها نیز باز شود.

موهبتی ادامه داد: بعد از بازگشایی صندوق سوم، کاندیداهای معترض با تایید صحت برگزاری انتخابات و مجریان انتخابات خواستار توقف بازگشایی صندوق‌ها شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زاهدان انتخابات مجلس یازدهم شورای نگهبان صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر، «هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد».

کد خبر 6090832 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه