Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت گلستان ضمن تاکید بر ممنوعیت عرضه نان در خواربارفروشی ها گفت: از ابتدای طرح تاکنون ۵ واحد خبازی پلمب شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسین طلوعیان اظهار کرد: در راستای طرح تشدید نظارت بر نانوایی ها و با همکاری کارشناسان ادارات صنعت معدن و تجارت و مرکزبهداشت و اداره اماکن ناجا از نانوایی های شهرستان بازدید و ۲ واحدخبازی که اقدامات کنترلی را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۵ واحد خبازی پلمب شده اند و چنانچه نانوایان اقدامات کنترلی را رعایت ننمایند حتما برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

طلوعیان خاطر نشان کرد: باتوجه به شیوع انتقال ویروس کرونا از طریق نان و برابر دستورالعمل های بهداشتی مبنی بر ممنوعیت عرضه نان در خواربارفروشی ها، باهمکاری کارشناسان ادارات صنعت معدن و تجارت و مرکز بهداشت و مامورین اداره اماکن ناجا ، نسبت به جمع آوری و امحائ نان های عرضه شده در خواربارفروشی ها اقدام گردید.

وی در پایان گفت: چنانچه واحدخبازی اقدام به فروش نان به خواربارفروشی ها نماید نسبت به پلمب و کسر سهمیه آنها اقدام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: تیم پایش با همکاری واحد حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست یزد دو واحد آلاینده شن و ماسه را در جاده یزد بافق با حکم قضایی و همراهی ماموران پاسگاه انتظامی فهرج پلمب نمود.


سید رضا نورانیان افزود: واحد‌های فوق ضمن قرار داشتن در لیست صنایع آلاینده استان و علی رغم اخطار‌ها و مهلت‌های داده شده، اقدام اصلاحی مؤثری انجام نداده و آلودگی ذرات آنها استمرار داشته است.


وی ادامه داد: بر همین اساس تا رفع کامل آلایندگی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • باشگاه استقلال پلمب شد
  • باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه
  • باشگاه استقلال پلمپ شد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • (ویدیو) نانی که در ترکیه می خرید، به این شکل در نانوایی تهیه می شود
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز