Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:06:30 GMT

اصناف شیراز نوروز ۹۹ کشیک ندارند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۱۸۱۵

اصناف شیراز نوروز ۹۹ کشیک ندارند

ایسنا/فارس رئیس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: در راستای مصوبات ستاد دائمی خدمات سفرهای استان، اصناف شیراز کشیک نوروزی ویژه مسافران و گردشگران در نوروز ۹۹ ندارند.

سید محمود هاشمی شنبه ۱۷ اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اتاق اصناف مرکز استان فارس همکاری خود را با دانشگاه علوم پزشکی شیراز به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ادامه خواهد داد، اظهار کرد: اصناف شیراز با محوریت اتحادیه‌های صنفی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند و تاکنون تصمیمی برای تعطیلی صنوف نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۱ مورد بهداشتی در بیش از ۱۰ مکاتبه کتبی از سوی اتاق اصناف مرکز استان فارس برای ابلاغ به اعضا به ویژه صنوف هدف شیراز از طریق اتحادیه‌های صنفی مرتبط ابلاغ شده است، ضمن تبریک پیشاپیش نوروز با عذرخواهی از هموطنان عزیز افزود: با توجه به مصوبات ستاد اجرایی دائمی خدمات سفر استان فارس و دستورات این ستاد در شهرستان شیراز مبنی بر محدودیت‌های سفر و تعطیلی مراکز گردشگری از جمله هتل‌ها، مسافرخانه و میهمانپذیرها در مرکز استان فارس این اتاق بر خلاف سنوات گذشته کشیک نوروزی ۹۹ اصناف شیراز نخواهیم داشت.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس با بیان اینکه شیرازی‌ها میهمان نوازند و منتظر حضور میهمانان هموطن بعد از ریشه کن شدن بیماری کرونا و قرار گرفتن در وضعیت عادی هستیم، خاطرنشان کرد: البته کشیک اصناف شیراز برای بحران‌های احتمالی و بلایای طبیعی همچون سیل پنجم فروردین ماه شیراز با دستگاه‌های مربوطه برقرار است و آمادگی هر گونه ارائه خدمات و کالا را به همشهریان خود در ایام نوروز دارند.

او ضمن اعلام آمادگی کامل ادامه همکاری اصناف شیراز در کمیته پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اتاق اصناف مرکز فارس با دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های مرتبط همچون گذشته، از شهروندان به ویژه کسبه و بازاریان شیراز خواست ضمن اجتناب از هر گونه سفرهای غیر اضطراری در واحدهای صنفی خود، بیش از گذشته موازین بهداشتی را در واحدهای صنفی خود رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز کشیک نوروزی اصناف استان فارس اتاق اصناف مرکز اصناف شیراز استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان

 فریبرز راشدی؛ رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: ساخت و تجهیز این مرکز جزو الزامات اصلی بود که از سال ۱۴۰۲ در مکانی با ۸۷مترمربع زیربنا و با زیرساخت‌هایی شامل کلدروم، انبار خشک، اتاق ژنراتور، اتاق بسته بندی، اتاق کار و لابی و اتاق کندانسور ایجاد شده است.

شایان ذکر است شعار هفته جهانی ایمنی سازی امسال، «نجات زندگی با ایمن سازی» تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری