Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: رویداد ملی فهما بر مبنای ۸ شاخصه اصلی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد و خوشبختانه کانون های فرهنگی هنری مصباح و امام علی علیه السلام شهرستان جیرفت، در این رویداد ملی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به اعلام نتایج رویداد ملی فهما از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، گفت: رویداد ملی فهما بر مبنای ۸ شاخصه اصلی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد و خوشبختانه کانون های فرهنگی هنری مصباح و امام علی علیه السلام شهرستان جیرفت در این رویداد ملی موفق به کسب رتبه برتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: کانون فرهنگی هنری مصباح با کسب ۱۵ هزار و ۶۸۶ امتیاز به عنوان رتبه دوم در رشته نمایش انتخاب شد.

 

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام نیز در رویداد ملی فهما با کسب امتیاز بالا جزو ۲۰ کانون فرهنگی هنری شایسته تقدیر، انتخاب شد.


خوبی زاده بیان کرد: علی رغم کمبود امکانات و محرومیت جنوب کرمان اما کانون های فرهنگی هنری مساجد تمامی سعی خود را به کار بردند تا با حضور فعال رویداد ملی فهما، جنوب کرمان نیز سهمی در این رویداد داشته باشد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان این مطلب که کانون های مساجد جنوب کرمان استعدادهای بالفعل بسیاری دارد که باید بالقوه شوند، اظهار کرد: این رویداد فرصتی را فراهم کرد تا بچه های مسجدی جنوب کرمان علی رغم کمبودها و مشکلات، بتوانند ظرفیت ها و استعدادهای خود را به نمایش گذاشته و استعدادهای خود را با سایر کانون های مساجد سطح کشور محک بزنند.

 

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد،  ابراز کرد: جا دارد از تمامی فعالان مسجدی به خصوص مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان که در راستای تحقق فعالیت های مسجد محور تلاش می کنند، تشکر کنم. 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان رویداد ملی فهما کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین