Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتاق اصناف استان کرمان گفت: دولت تسهیلاتی را برای واحدهای صنفی تخصیص دهد تا مشکلات جامعه صنفی را در زمان رکود و تعطیلی بازار جبران کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یوسف جعفری در نشست هماهنگی و شیفت‌بندی، تعطیلی نیمه وقت واحدهای صنفی در خیابان‌های شلوغ و پرجمعیت و بازار کرمان افزود: باید فکری اساسی برای مالیات، عوارض، چک‌ها، معوقات بانکی و تسهیلات در گردش واحدهای صنفی استان کرمان در زمان تعطیلی بازار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان کرمان اظهارداشت: استاندار تاکید داشت مجموعه بازار زرگرها، مسگرها، کفاش‌ها، قدمگاه و بازار مظفری و خیابان امام(ره) و باقدرت به علت تجمع بیشتر امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) تعطیل شود که این پیام به اتحادیه‌ها ارسال شد و در جمع‌بندی به این نتیجه رسیدیم که در زمان تعطیلی بازار عملیات گندزدایی انجام شود.

رییس اتاق اصناف استان کرمان گفت: مقرر شد برای گندزدایی بازار کرمان تامین ماشین‌آلات را سپاه پاسداران و مواد اولیه را اتاق اصناف تامین کند.

وی با بیان اینکه بازاریان به دلیل کاهش قدرت خرید مردم و شیوع ویروس کرونا در این روزها فروش چندانی ندارند تصریح کرد: برخی از صنوف و اتحادیه‌ها به تعطیلی بازار معترض بودند و دلیل اینکه پای مرگ و زندگی به میان آمده، همکاری لازم انجام می‌شود.

جعفری افزود: ادارات ساعات اداری خود را کاهش داده که این امر می‌تواند تجمعات را در ساعت فعال بودن افزایش دهد و بستن بازار موجب انتقال حجم جمعیت به خیابان‌های اطراف می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونا در کرمان واحدهای صنفی تعطیلی بازار استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید مسکن در شمال تهران شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)‌ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
اسفندیاری - بوستان ۱۳۹۳ ۴,۷۵۸,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۱۳۸۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۱۳۹۰ ۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۱۴۰۳ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۱۳۹۸ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228899 برچسب‌ها قیمت مسکن

دیگر خبرها

  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم