Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی جاده‌ای نیز اجازه ورود به برخی استان‌ها نظیر گیلان، مازندران، قزوین ندارند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو داریوش باقرجوان در پاسخ به این سؤال که پس از اعلام عدم اجازه ورود خودرو‌های غیربومی به برخی استان‌ها نظیر گیلان، مازندران، قزوین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. سرنوشت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای چگونه خواهد بود، گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا عبور خودرو‌های پلاک‌های غیربومی به برخی استان‌ها ممنوع شده است، از این رو سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم تابع مصوبات کرونا است و بدین ترتیب ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای نیز اجازه ورود به این استان‌ها ندارد.

وی ادامه داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ناوگان عمومی مسافری را برای سفر‌های هم‌وطنان آماده دارد به هر حال این ناوگان از سوی سرمایه‌گذاران برای حمل و نقل عمومی سرمایه‌گذاری شده است، اما طبق مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با کرونا ورود خودرو‌های غیربومی به این استان‌ها ممنوع است و ما نیز این شرایط را درک می‌کنیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری گفت:‌در این راستا ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای که در این مسیر‌ها تردد دارند، فعلاً طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا از مبدأ حرکت نمی‌کنند.

باقرجوان اظهار داشت: به هر حال به دلیل شیوع ویروس کرونا میزان تقاضای سفر کم شده است، اما توصیه ما به مردم این است که حتماً شرایط را درک کنند و سفر‌های غیرضروری را کنار بگذارند.

وی اضافه کرد: باید تابع مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با کرونا بود و شرایط را درک کرد تا ان‌شاءالله به زودی کرونا را شکست دهیم.

گفتنی است از یکی دو روز گذشته طبق مصوبه ستاد مرکزی کرونا راه‌های ورودی و خروجی استان‌هایی نظیر گیلان، مازندران و قزوین در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و کاهش سفر‌ها مسدود شده است. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری ناوگان مسافری جاده ای کرونا برخی استان ها سازمان راهداری طبق مصوبه ستاد اجازه ورود حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد