Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@16:09:16 GMT

انتقال سردار از زنیت به ناپولی؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۲۱۵۹

انتقال سردار از زنیت به ناپولی؟

با توجه به احتمال خروج ستارگان خط حمله ناپولی از این تیم، کالچو مرکاتو ادعا کرده است که سردار آزمون از گزینه های احتمالی گتوزو است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، با قطعی شدن خرید آندره آ پتنیا در ماه ژوئن، به نظر می‌رسد که ناپولی به دنبال ایجاد تغییراتی اساسی برای بهبود و ایجاد انقلابی در خط حمله خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا اینجای کار خروج کایخون از ناپولی محتمل به نظر می‌رسد و با توجه به اتمام قرارداد وی، والنسیا با ارائه پیشنهادی جذاب به دنبال جذب این وینگر اسپانیایی است. از سوی دیگر، یونس و یورنته نیز به احتمال قوی ناپولی را ترک کنند.

به دنبال خروج‌های احتمالی فراوان از میان مهاجمان ناپولی، نشریه کالچو مرکاتو ادعا کرده است که مسی ایرانی، سردار آزمون از گزینه‌های گتوزو برای ایجاد تحول در خط حمله این تیم محسوب می‌شود.

کد خبر 413832

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت روسیه تیم فوتبال ناپولی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از اینکه ولادیمیر آلکنو، سرمربی پیشین تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران به دنیای مربیگری بازگشت و هدایت تیم زنیت سن‌پترزبورگ را بر عهده گرفت، از مهدی خباز بدنساز ایرانی به عنوان مربی بدنسازی دعوت کرد تا در این تیم حضور داشته باشد.

آلکنو ۵۷ ساله در ۳ مقطع، سرمربی تیم ملی روسیه بود و توانست با این تیم در یک فینال رویایی مقابل برزیل، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن شود. آخرین باری که آلکنو روی سرمربیگری تیمی را بر عهده داشت، سال ۲۰۲۱ و تیم ملی ایران بود. زنیت سن‌پترزبورگ در فصل گذشته لیگ برتر روسیه در مکان ششم ایستاد.

کد خبر 6098400 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر