Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:01:59 GMT

ورود گردشگر و مسافر به کوهرنگ ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۲۲۳۶

ورود گردشگر و مسافر به کوهرنگ ممنوع است

هوشنگ مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متولیان اقامتگاه‌های دولتی و خصوصی از جمله هتل‌ها، رستوران‌ها، بوم گردی‌ها خانه‌های مسافر، اردوگاه‌ها و مناطق گردشگری دیمه، آبشار شیخ علیخان و … از پذیرش مسافر و میهمان به هر نحوی خودداری کنند و در صورت مشاهده توسط مراجع قضائی و انتظامی پلمپ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کوهرنگ گفت: مبادی ورودی به شهرستان (مسیر بازفت - خوزستان، مسیر کوهرنگ -فارسان، مسیر سودجان -کوهرنگ، مسیر صمصامی-دشتک) توسط شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و نیروی انتظامی به صورت ایست بازرسی کنترل خواهد شد و از ورود افراد غیر بومی به شهرستان جلوگیری به عمل خواهد آمد و از افراد بومی هم با دستگاه تب سنج تست گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: از همه مردم فهیم شهرستان کوهرنگ در سه بخش مرکزی، صمصامی و بازفت انتظار می‌رود تا بعد از تعطیلات نوروز و فروکش کردن ویروس کرونا از برپایی هرگونه مراسمات عزاداری و جشن در اماکن عمومی، مساجد و حسینیه‌ها جلوگیری بعمل آورند.

فرماندار کوهرنگ تاکید کرد: کلیه شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا موظف اند از برگزاری مراسمات عزاداری در مساجد و حسینیه‌ها و اماکن عمومی جلوگیری نمایند و در صورت مشاهده مراتب را جهت اقدامات بعدی به فرمانداری انعکاس دهند.

شهرستان کوهرنگ قطب گردشگری زمستانی چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود که هر ساله در فصل زمستان مسافران بسیاری برای استفاده از پیست اسکی و مشاهده جاذبه‌های گردشگری به این منطقه سفر می‌کنند.

کد خبر 4872174

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد کوهرنگ ویروس کرونا بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد بارش باران ماسک طبی شیراز ستاد مقابله با کرونا بیرجند مشهد احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۲ ماژان شهرستان خوسف هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور روستایی این شهرستان، یک راس بره آهو کوچک را که از مادرش جدا شده و در حاشیه جاده سرگردان بود مشاهده کردند.

 سرهنگ بهمدی با بیان اینکه ماموران بلافاصله برای در امان ماندن از شر حیوانات و تلف شدن بره آهو، نسبت به نجات آن اقدام کرده، افزود: این بره آهو برای نگهداری و رها سازی در دامان طبیعت به کارکنان اداره محیط زیست شهرستان تحویل داده شد. 

وی ضمن تاکید بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش گفت: شهروندان به محض مشاهده این چنین مواردی، مراتب را به سازمان‌های مرتبط گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران