Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکنان محله اسلامی شهرک امام حسین(ع)، آتش به اختیار هر آنچه از جوهر وجودی خود داشتند در خاکریز مدافعان سلامت به حراج گذاشتند. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، شهرک امام حسین(ع) یکی از مناطق کمتر برخوردار شهرستان اسلامشهر است که در روزهای اخیر با شیوع بیماری کرونا و نیاز مراکز درمانی به فرآورده‌های خون، اهالی این شهرک در اقدامی جهادی با اهدای خون خود به بیماران نیازمند نشان دادند که در اقشار کم‌درآمد جامعه نوع‌دوستی، ایثار و از خودگذشتگی موج می‌زند و اینگونه برگ زرینی بر افتخارات محله خود افزودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طی یک سال اخیر که از شکل‌گیری محلات اسلامی در شهرهای کوچک و بزرگ می‌گذرد، اتفاقات خوب و شایسته‌ای به وقوع پیوسته که یکی از آن‌ها اهدای خون اهالی شهرک امام حسین(ع) با هماهنگی سازمان اهدای خون به نیازمندان و بیماران است.

 با هدف آشنایی بیشتر با محله اسلامی شهرک امام حسین(ع) و برنامه‌های انجام شده در این محله گفت‌وگویی با حجت‎الاسلام والمسلمین علی ترکمن مدیر محله اسلامی شهرک امام حسین(ع) انجام دادیم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین علی ترکمن با اشاره به استقبال اهالی شهرک امام حسین از برنامه‌های خیرخواهانه اظهار داشت: سازمان اهدای خون تاکنون 3 مرتبه به این محله آمده و هر بار با استقبال کم‌نظیر مردم روبه رو شده است.

 وی بیان کرد: این بار نیز با توجه به کمبود فرآورده‌های خونی و استرس و نگرانی که افراد این روزها در قبال اهدای خون دارند، سازمان اهدای خون تصمیم گرفت در شهرک امام حسین(ع) که پیشینه خوبی در راستای اهدای خون به نیازمندان دارند، مستقر و خون‌گیری در یکی از مساجد شهرک با رعایت تمام نکات ایمنی و بهداشتی انجام شود.

ضرورت لغو اعمال جراحی غیراورژانسی/کاهش آمار داوطلبین اهدای خون در پی شیوع ویروس کرونا در کشورنیاز مبرم به تمامی گروهای خونی در قشم/ مردم برای اهدای خون مراجعه کنند + فیلماهدای خون در گلستان به علت شیوع کرونا 50 درصد کاهش یافت‌

مدیر محله اسلامی شهرک امام حسین(ع) با بیان اینکه اهالی با اشتیاق از این طرح استقبال و از دقایق اولیه صبح در محل حاضر شدند افزود: بیش از 60 نفر از اهالی در 5  ساعت فعالیت سازمان، در محل حاضر و خون خود را به بیماران و نیازمندان اهدا کردند.

ترکمن ادامه داد: مردم این شهر که همواره در کارهای خیر به صورت آتش به اختیار وارد عمل می‌شوند و همواره پای کار هستند، در این روزها که شروع به ویروس کرونا رواج یافته نیز به میدان آمدند تا اندکی از نیاز جامعه را مرتفع سازند.

وی همچنین تصریح کرد: در همین راستا روزانه 2 هزار ماسک ایزوله و بهداشتی توسط خیاطان داوطلب تولید و در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

 مدیر محله اسلامی شهرک امام حسین (ع) با اشاره به اینکه بابت تهیه و توزیع ماسک‌ها هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌شود گفت: بیش از 40 نفر از بانوان و آقایان جهادگر خیاط در مناطق مختلف این ماسک‌ها را تولید، تهیه، ایزوله و روانه بازار می‌کنند.

 ترکمن در پایان خاطرنشان کرد: مواد اولیه ماسک‌های بهداشتی توسط خیرین تهیه می‌شود و این طرح تا پایان ریشه‌کنی بیماری کرونا و رفع نیاز جامعه ادامه دارد.

 گفتنی است در یک سال گذشته در شهرستان اسلامشهر 12 محله اسلامی شکل گرفته که حلقه میانی بین مردم و سیستم اداری کشور هستند و مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم می‌باشند.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک شماری از پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در آیین روز کارگر گفت: اگر پایداری تولید داشته‌ایم به همت کارگران است و هرچه به کارگران خدمت کنیم بازهم کم است.

وی با قدردانی از همه افرادی که در تحقق حداکثری تولید نفت تلاش کرده‌اند، افزود: گستره جغرافیایی شرکت نفت و گاز گچساران در چهار استان است که افزایش تولید با همت دولت سیزدهم و تلاش در مجموعه نفت کشور رقم خورده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هم‌اکنون نسبت به پارسال روزانه بیش از ۸۰ هزار بشکه افزایش تولید نفت داریم، همچنین خوراک بیشتر پالایشگاه‌های کشور را نیز تأمین می‌کنیم.

کمالی با بیان اینکه امروز جشن تولید ۶۳۰ هزار بشکه نفت در روز را می‌گیریم، افزود: کارگران رزمندگان جبهه اقتصاد هستند، اما دنیا ما را تحریم کرده است و نمی‌خواهد روی پای خودمان بایستیم.

وی با اشاره به اینکه ۲۰درصد نفت کشور در این منطقه تولید می‌شود، بیان کرد: در همه کتاب‌های مدیریتی از نیروی انسانی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه یاد می‌شود. نقش نفتی‌ها در اقتصاد کشور بیش از هزار و ۴۰۰ همت در سال است که انتظار می‌رود مشکل‌های کارکنان صنعت نفت رفع شود.

علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در ادامه گفت: متخصص‌ترین و کارآمدترین نیروهای حوزه کار کشور در اینجا هستند. گچساران نه‌تنها بزرگ‌ترین سرمایه ملی، بلکه پنجمین ابرمخزن نفت جهان است. اینجا بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انسانی بی‌مانند را دارد و شهدای نفت گواه این مهم هستند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس تأسیسات نفت و گاز گچساران بارها بمباران شد، اما تولید متوقف نشد. حیف است کشورهای منطقه به‌دلیل مسائل مالی، جوانان ما را جذب خود کنند. دولت باید تدبیری در این زمینه بیندیشد.

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم