Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه کتابخوانی «کالک تشکیلات» همزمان با شب ولادت امام علی (ع) آغاز می شود. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط‌ عمومی کالک (سامانه‌ی مدیریت تشکل‌های دانشجویی کشور)، پویش و مسابقه کتابخوانی "کالک تشکیلات" از فردا 18 اسفند مصادف با ولادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه‌ بزرگ کتابخوانی "کالک تشکیلات" در دو بخش برگزار میشود.

علاقه‌مندان و به خصوص دانشجویان در بخش اصلی پویش و مسابقه‌ی کتابخوانی "کالک تشکیلات" با عضویت در سایت سامانه‌ "کالک" و درخواست ارتقا، یک تا چند کتاب از مجموعه کتاب‌های "کالک تشکیلات" را خریده تا با مطالعه‌ کتب در آزمون آنلاین روز جمعه، نوزدهم  اردیبهشت‌ماه شرکت کنند.

نامه 227 دفتر بسیج دانشجویی به ظریف درباره وقایع هندراه‌اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در بسیج دانشجویی با حضور بیش از 1400 گروه جهادی

ثبت‌نام و عضویت در سامانه کالک از طریق kalk.ir/account/signup/?next ورود و درخواست ارتقا حساب نیز از طریق kalk.ir/account/login امکان پذیر است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر خرید کتاب‌ها و همچنین اطلاع از تخفیف‌های پلکانی خرید کتب می‌توانند در شبکه‌های‌مجازی به آدرس @kalk_admin و یا به شماره‌ 09351251198 پیام ارسال کنند.

به گزارش تسنیم، مجموعه سه‌جلدی «کالک تشکیلات» را می‌توان اولین مجموعه منسجم و شناسنامه‌دار آموزش کار تشکیلاتی برای تشکل‌های دانشجویی دانست. در این مجموعه سعی بر آن بوده که محتوا به گونه‌ای آماده و دسته‌بندی شود که اعضای همه تشکل‌های دانشجویی بتوانند از آن بهره ببرند و از این مجموعه در شکل‌گیری، انسجام و فعالیت تشکل خود در دانشگاه‌های مختلف کشور استفاده نمایند.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بسیج دانشجویی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی کالک تشکیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش