Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:50:03 GMT

کارگاه تولید لباس‌های بیمارستانی در سنندج افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۲۷۳۳

کارگاه تولید لباس‌های بیمارستانی در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این کارگاه که با همت سازمان بسیج دانشجویی کردستان راه‌انداری شده است، ۲۵ دانشجو مشغول به کار بوده و هر نفر روزانه ۷۰ دست لباس بیمارستانی را تولید می‌کند و ۱۳۰ نفر آمادگی خود را برای کار اعلام کرده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در مراسم افتتاح این کارگاه تولیدی کار تولید لباس‌های مورد نیاز بیمارستان‌ها را در شرایط کنونی قابل تقدیر دانست و گفت: گروه‌های جهادی بسیج و سپاه آماده هستند در کنار دستگاه‌های مسوول و دولت برای مبارزه همه‌جانبه با کرونا گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سیدمحمدصادق حسینی به تولید روزانه حدود ۷۰۰ تا یک هزار دست لباس در این کارگاه اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه در کنار دولت اقدامات وسیعی را برای مقابله با کرونا آغاز کرد و تفاهم نامه‌ای درسطح کشور و استان در این راستا با علوم پزشکی منقعد شده است.

وی با بیان اینکه با کمک گروه‌های و علوم پزشکی و همه دستگاه‌ها، کرونا را شکست خواهیم داد، افزود: سپاه در راستای پیشگیری از کرونا و آموزش کارهای خوبی را انجام داده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: از چند روز پیش کار ضدعفونی کردن معابر و امکان عمومی شهر سنندج آغاز شده و از امروز نیز در سقز این کار انجام خواهد شد.

سردار حسینی به آمادگی برای ایجاد بیمارستان صحرایی در سقز در صورت لزوم تاکید کرد و یاداور شد: سپاه از تمام امکانات در بخش‌های مختلف و با کمک گرفتن از گروه‌های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا استفاده خواهد کرد.

وی از مردم خواست نسبت به رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور در نقاط پرتجمع اهتمام داشته باشند و بیان کرد: سپاه در کنار ملت و دولت تلاش خواهد کرد، ویروس کرونا را با کمترین آسیب نابود کند.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اکنون جدا از جبهه مقابله با ویروس کرونا با هجمه‌های روانی و رسانه‌ای دشمن نیز مواجه هستیم و باید همه با تعامل و همفکری در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا از پنج روز پیش در استان تشکیل شده و اکنون با شش کارگروه در حال فعالیت است.

توحید رستمی افزود: این قرارگاه در کنار تولید اقلام بهداشتی در قالب کارگروه‌های تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی نیز فعالیت دارد.

وی ادامه داد: کارگروه بازرسی نیز در داخل شهر حضور یافته و در صورت عدم رعایت نگات بهداشتی در پمپ‌بنزین‌ها و قلیان‌سراها تذکرات لازم را خواهند داد، ضمن اینکه در صورت لزوم ۲۰ چادر نیز برای آموزش مسائل بهداشتی دایر می‌شود.

کد خبر 4872106

منبع: مهر

کلیدواژه: سید صادق حسینی ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد بارش باران ماسک طبی شیراز ستاد مقابله با کرونا بیرجند مشهد احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد