Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@19:59:48 GMT

با پست اینستاگرامی نمی توان برای مردم قم نمایندگی کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۲۷۴۳

با پست اینستاگرامی نمی توان برای مردم قم نمایندگی کرد

این روز ها علی لاریجانی بجای حضور در استان با تعیین نماینده در قم و انتشار پست در اینستاگرام وظایف نمایندگی خود را انجام می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، بیش از دوهفته است که مردم قم درگیر بیماری کرونا هستند بیماری که از چین وارد کشور شد و اولین تست مبتلا به بیماری کرونا در قم مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این مدت برخی مسئولین کشوری با سفر به قم پیگیر وضعیت قم در مقابله با این بیماری بودند و برخی هم با تعیین نماینده برای خود در استان بصورت 24ساعته جویای وضعیت قم هستند.
در این وضعیت که تمام کشور درگیر مقابله با بیماری کرونا  است شاید مردم از برخی مسئولین استانی انتظارات بیشتری داشته باشند چرا که همین مسئولین در روزهای عادی سال دربین مردم برای سخنرانی، افتتاح پروژه ها و بسیاری از موارد دیگر حاضر می شوند اما امروز که نیاز آنها بیشتر از قبل احساس می شود مانند گمشده ای هستند که پیاده کردن آنها بسیار سخت است.
 آقایان ذوالنوری و امیرآبادی که نمایندگان استان قم در مجلس هستند، هر کدام به نوعی در این روزهای سخت در کنار مردم قم حاضرند و با حضور در جلسات ، پیگیری ها و بازدید های شبانه روزی پیگیر حل مشکلات مردم هستند اما اثری از آقای لاریجانی که هنوز نماینده مردم قم در مجلس است و چند دوره مجوز حضور در مجلس را از مردم قم دریافت کرده، نیست.
البته طبق خبری که سایت شفقنا منتشر کرده است آقای لاریجانی روز 14اسفند ماه در تماس تلفنی با استاندار قم جویای وضعیت شهر بوده و بر تسریع اجرای فاز جدید مدیریت کرونا  تاکید کرده است؛ همچنین خبرگزاری مهر هم در خبری پست اینستاگرامی آقای لاریجانی را که در تقدیر از مردم قم برای مقابله با ویروس کرونا منتشر شده است را در سایت خود با تیتر« لاریجانی از همت و امیدملت ایران در مقابله با شیوع کرونا تقدیر کرد» منتشر کرده است.
از طرفی روز جمعه خبری در خبرگزاری ایلنا منتشر شده که وزیر بهداشت، کریم همتی را به عنوان نماینده خود و رئیس مجلس در قم تعیین کرده است. حال این سوال پیش می آید که آقای لاریجانی آیا می توانید با تعیین نماینده برای خود در استان جویای وضعیت مردم باشید؟آیا می توانید با تعیین نماینده بار نمایندگی مردم قم را از دوش خود بردارید؟
آقای لاریجانی کاش مانند آن روزهایی که نزدیک انتخابات بود و شما در استان برای سخنرانی و افتتاح پروژه ها حاضر می شدید امروز هم در قم حاضر بودید و وظایف نمایندگی خود را انجام می دادید تا چهره خوبی از خود در استان بجا بگذارید.
البته باید به این مسئله هم اشاره کرد که گوشه ای از وظایف شما را  دکتر زاکانی نماینده آینده مردم قم در مجلس به دوش گرفته و پیگیر آنها است.
در هر صورت انشالله این مشکلات هم به زودی با پیگیری مسئولین و همت بالای پزشکان و پرستاران و رعایت موارد بهداشتی توسط مردم هر چه سریعتر از قم و کشور ریشه کن خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعیین نماینده آقای لاریجانی مردم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی محسنی‌ بندپی، نماینده نوشهر و چالوس در مجلس، در خصوص اینکه چرا اقتصاد و معیشت مردم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند به «منیبان» گفت: مولفه‌های زیادی باعث شده تا حال و روز اقتصاد ایران و به تبع آن معیشت مردم نامساعد شود. اگر از نقش تحریم که خیلی هم مهم است بگذریم مولفه روی کار آوردن افراد متعهد که تخصص‌شان نیاز کشور است آن‌طور که باید و شاید عملی نشده است.

او در گفتگو با منیبان، افزود: باید سیاسی‌ کاری را در کشور کنار گذاشت. معنی ندارد فردی که متخصص است و دلش برای ایران می‌سوزد را به خاطر اینکه افکارش با افکار دولت در زاویه است کاملاً از خدمتگزاری محروم کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: ما باید در گزینش مدیران یک اصل را رعایت کنیم و آن هم اعتقاد فرد به نظام جمهوری اسلامی ایران است. اگر در برخی مباحث فکری، فرد با مدیران ارشد و تصمیم‌ گیر دولت اختلافاتی داشت نباید کنار گذاشته شود چون همه ایرانی هستیم و رشد و شکوفایی کشور و بهبود سطح زندگی مردم را می‌خواهیم. در دست داشتن قدرت نباید ابزاری برای خودی و غیرخودی کردن افراد در پست‌های مدیریتی شود.

محسنی‌بندپی اظهار کرد: ایران کشور پر منابعی است اما مدیریت بر منابع یکی از مولفه‌های هنرنمایی مدیر است. مدیریت منابع کار ساده ای نیست اتفاقاً حالا که اقتصاد ما مشکل دارد باید مدیران هنرمند، توانا و با افکار مختلف بر سر کار بیایند.

نماینده نوشهر در مجلس گفت: من در شکل‌گیری وضع موجود مجلس یازدهم را مقصر می‌دانم و یکی از انتقادات من به این مجموعه که خودم یکی از آن افراد هستم تمرکز زیادی بر تصویب قوانین و غفلت از نظارت است. ما در مجلس با دولت رودربایسی‌هایی داشتیم که حقیقتاً قابل قبول نبود.

او افزود: در مجلس یازدهم جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می‌شدند و هنوز هم این ضرورت حس می‌شود. در دولت وزرایی روی کار هستند که واقعاً کارآمدی آن‌چنانی برای کشور و مردم ندارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم از ابتدای کارش موضوعات اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد و واقعاً رفتیم به سمتی که بی‌عدالتی‌ها را شناسایی و برای رفع آن تلاش کنیم ولی اولویت‌بندی‌های دولت توام با اشکال بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902952

دیگر خبرها

  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»