Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه انگلیسی مدعی شد که باشگاه یوونتوس در نظر دارد برای فصل آینده سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید را استخدام کند. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه دیلی‌میل انگلیس نوشته است که زین‌الدین زیدان سرمربی کنونی تیم فوتبال رئال مادرید در پایان فصل به دنبال چالشی جدید خواهد رفت و احتمال دارد که سر از تورین درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای این نشریه چاپ لندن، یوونتوس در حالی که تنها یک سال از آغاز همکاری‌اش با مائوریتزیو ساری می‌گذرد، در پایان فصل مربی ایتالیایی‌اش را برکنار خواهد کرد و گزینه اول هم زیدانی است که برای او حقوق 8 میلیون یورو در سال در نظر گرفته است. این در حالیست که زیزو در حال حاضر از رئال مادرید 16.8 میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

دیلی‌میل همچنین مدعی شده است که اگر زیدان در تابستان به یوونتوس برود، لازم نخواهد بود که تیم تورینی به رئال مادرید غرامتی بپردازد. این هم در شرایطی است که زیدان تا پایان فصل 22-2021 با رئال مادرید قرارداد دارد.

رئال مادرید در فکر جانشینی پوچتینو به جای زیدان

وجود رابطه خوب میان زیدان و آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس و شناخت کافی از بیانکونری به سبب بازی در این تیم در فاصله سال‌های 1996 تا 2001 دلایلی است که ممکن است زیدان را به تورین بکشاند.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس زین‌الدین زیدان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس زین الدین زیدان یوونتوس زین الدین زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال