Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@02:02:21 GMT

۲۰۰ مورد بازرسی از داروخانه‌های مشهد انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۲۹۵۵

۲۰۰ مورد بازرسی از داروخانه‌های مشهد انجام شد

امید جلیلی گفت :  این بازرسی‌ها در راستای جلوگیری از احتکار و گران‌ فروشی انجام گرفته است.وی ادامه داد: در این بازرسی‌ها حدود ۲۰ هزار ماسک و مواد بهداشتی از این مراکز کشف شد.
وی با اشاره به تحویل اقلام کشف شده به دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد گفت: بازرسی از این مراکز و صنوف مختلف در راستای جلوگیری از احتکار و گران‌فروشی با قوت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون نتیجه آزمایش ۸۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در خراسان رضوی مثبت بوده است.
بنا به اعلام مسوولین بهداشتی خراسان رضوی اوج انتشار ویروس کرونا در این استان از ۲ روز گذشته آغاز شده و از این رو در مقطع حساسی قرار داریم لذا مردم از خانه بیرون نیایند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.
شستن مرتب دست‌ها، پرهیز از قرار گرفتن در تجمع ها و در صورت لزوم استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی از سوی همه افراد جامعه به ویژه مبتلایان به سرماخورگی توصیه جدی وزارت بهداشت به مردم است.

46

کد خبر 1361636

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر افزایش یافت.

این وزارتخانه همچنین افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شده است که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر زخمی شدند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، پیکرهای شماری از شهدا هنوز زیر آوار و در خیابان ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای دفاع مدنی از دسترسی به مجروحان و نجات آنها ناتوان هستند.

کد خبر 6095746

دیگر خبرها

  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان