Web Analytics Made Easy - Statcounter

لبران جیمز قاطعانه اعلام کرد پشت درهای بسته بازی نخواهد کرد.

طرفداری - همانطور که پیش از این خواندید، به دلیل شیوع ویروس کرونا، احتمال برگزاری بازی‌های لیگ NBA پشت درهای بسته در روزهای آتی وجود دارد. حالا لبران جیمز گفته اگر لس آنجلس لیکرز مجبور باشد بدون حضور تماشاگران خود به میدان برود، از بازی کردن امتناع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بی‌بی‌سی، روز جمعه اتحادیه لیگ NBA از تیم‌ها درخواست کرد برای انجام بازی‌ها بدون حضور تماشاگران آماده شوند. اما پس از درخشش جیمز در دیدار لیکرز برابر میلواکی باکس که با پیروزی یاران پادشاه به پایان رسید، او به این خبر واکنش نشان داد:

بازی کردن بدون حضور تماشاگران؟ نه، پاسخش ساده است. اگر در سکوها هواداران‌مان حضور نداشته باشند بازی نخواهم کرد. به‌خاطر آنها است که من بازی می‌کنم. من برای هم‌تیمی‌هایم بازی می‌کنم، برای هواداران بازی می‌کنم. آنها هستند که اهمیت دارند. اگر وارد یک ورزشگاه شوم و هیچ هوادارای در آنجا حضور نداشته باشد، بازی نخواهم کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بدون حضور تماشاگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!