Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به این که 3 درصد از افراد مبتلا به کرونا جان خود را از دست می‌دهند، گفت: در حال حاضر 450 بیمار کرونایی در استان البرز بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛  سید حسن اینانلو اظهار کرد: اگر آمار افرادی که نیاز به بستری ندارند را محاسبه کنیم رقم بسیار بالا خواهد بود و سه هفته آتی با بحران مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این صورت همچون استان‌هایی که امروز با بحران مواجه هستند دچار کمبود خواهیم شد و به همین دلیل تمام ظرفیت‌ها و امکانات را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم از بحران خارج شویم.

اینانلو همچنین تصریح کرد: با ادامه این روند نامطلوب، پیش بینی می‌شود افزایش 30 درصدی مبتلایان به کرونا ویروس را در البرز داشته باشیم.

وی ضمن انتقاد از حضور مردم در فروشگاه ها بیان داشت: باید عید امسال را متفاوت بگذرانیم چون این بیماری برای پیر و جوان دردسرساز است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: بسیاری از جوانانی که هیچ بیماری ریوی نداشتند، موفق نشدند سیر درمان را پشت سر بگذارند و قربانی کرونا شده اند.

وی همچنین از تعطیلی تمامی آرایشگاه‌ها، دندانپزشکی‌ها، مراکز پوست و مو و ... در سطح استان البرز خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کروناویروس کرونا در البرز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ متخصص بیماری‌های داخلی و مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در استان همدان ۲۶۹ بیمار مبتلا به هموفیلی داریم که ۱۹۴ نفر از آنها نیازمند دریافت دارو به صورت مستمر هستند.

طوس کیانی افزود: این بیماری نوعی اختلال در خونریزی به طور وراثتی است و بیشتر با علائم کاهش انعقاد خون و کبودی‌های بدن پس از ضربه مشخص می‌شود.

به گفته این متخصص داخلی، هموفیلی با خونریزی مفصلی و تغییر شکل مفاصل و گاهی گوارشی و مغزی همراه می‌شود.

دکتر کیانی افزود: راه درمان این بیماری دریافت فاکتور‌های خونی به ویژه فاکتور‌های ۸ و ۹ است که از فراوده‌های خونی در کشور ما هم تهیه می‌شود و با تزریق به بیمار منتقل می‌شود، تا آنزیم‌های خون مبتلا به هموفیلی مشابه افراد سالم شود.

دیگر خبرها

  • وجود ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون