Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت احداث و بهره برداری آزادراه تهران شمال به بیان توضیحاتی درباره علت تعطیلی این آزاد راه و میزان خودروی عبوری از آن پرداخت. تاریخ انتشار: 13:42 - 17 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۶۰۸

سعید شهسواری مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت احداث و بهره برداری آزادراه تهران شمال در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره میزان عبور و مرور از این آزاد راه گفت: میزان تردد از این آزاد راه با توجه به شیوع کرونا مقداری پایین است، ولی با وجود تذکراتی مبنی بر کاهش مسافرت‌ها در پی شیوع کرونا بر میزان مسافرت‌ها در طی سه روز سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته افزایش پیدا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درباره میزان خودروی عبوری از این آزاد راه بیان کرد: از جمعه ظهر که این آزاد راه افتتاح شد تا دوشنبه شب ۱۹ هزار تردد داشتیم. طی سه روز سه شنبه چهارشنبه و پنج شنبه حدود ۲۲ هزار تردد انجام شد. به عبارتی میانگین از میانگین تردد روزی ۵ هزار ۵۰۰ خودرو با افزایش روزی ۷ هزار ۵۰۰ خودرو با نزدیک شدن به انتهای هفته با وجود تمهیدات اتخاذ شده برای جلوگیری از شیوع کرونا مواجه شدیم. برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا آزاد راه همانند جاده چالوس از روز گذشته بسته شد و از تردد مسافرین ممانعت به عمل آمده است.

عضو هیئت مدیره شرکت احداث و بهره برداری آزادراه تهران شمال در ادامه گفت: با این آمار حدود ۴۲ هزار تردد در آزاد راه تهران شمال داشته ایم. زمان باز شدن دوباره آزاد راه بستگی به تصمیمات شورای تامین استان مازندران دارد.

شیوه پرداخت عوارض عبور و مرور به چه صورت است؟

مدیر عامل آزاد راه در پاسخ به این سوال که شیوه پرداخت عوارض عبور و مرور به چه صورت است؟ گفت: دوربین‌های پلاک خوان در مسیر آزاد راه مستقر بودند و پلاک خوانی تمام تردد‌های انجام شده صورت گرفته است. هماهنگی صورت گرفته با شرکتی انجام شده تا روز دوشنبه و سه شنبه این هفته امکان پرداخت عوارض از درگاه‌های استارتاپی فراهم می‌شود و افرادی که از این آزادراه استفاده کرده اند می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های پرداخت عوارض آزاد راه عوارض تردد خود را پرداخت کنند. این عوارض به حساب افراد منظور شده و باید پرداخت شود.

عوارض آزاد راه تهران شمال در روزهای عادی و تعطیل

شهسواری درباره عوارض این آزاد راه نیز گفت: عوارض در روز‌های عادی ۲۰ هزار تومان و در روز‌های تعطیل و آخر هفته و ایام تعطیلات ۳۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزاد راه عوارض آزاد راه تهران راه تهران شمال پرداخت عوارض آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سیلاب بهاری موجب انسداد محور اصلی هراز و ۱۰ محور روستایی شد.

وی افزود: بیشتر راه‌های مسدود شده در بخش لاریجان بوده و باتوجه به وضعیت تردد اولویت با رفع انسداد با محور تردد بوده عملیات بازگشایی در محور هراز در دستور کار قرار گرفت که بازگشایی شد.

محمدی ادامه داد: موضوع دیگر رفع انسداد راه‌های روستایی بود که در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین بیشتر خسارت‌ها به بخش باغات و کشاورزی بوده که در حال ارزیابی هستیم.

وی همچنین از طغیان رودخانه تبار در شب گذشته خبر داد. کد خبر 6087194

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست