Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها که کرونا تا دم خانه های مختلف شهر و کشورمان رسیده است؛ اتحاد و همبستگی نیاز اساسی است که در همین راستا، فعالیت های جهادی بانوان مسجدی مازندران برای مقابله با کرونا قابل تحسین است.

خبرگزاری شبستان - مازندران؛ در پی شیوع کرونا ویروس، قرارگاه مبارزه با کرونا متشکل از آحاد مردم  در قالب بسیجیان در تیم های مختلف دانش آموزی و دانشجویی و بانوان، مقابله جهادی با کرونا در استان مازندران تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با نگاهی به بازار خرید و فروش ماسک و کمبود این محصول بهداشتی با توجه به تقاضای بالای مردم، بانوان مازندرانی همچون همیشه برای تحکیم بنیان خانواده و حفظ این بنیان وارد عمل شدند و به تولید ماسک بهداشتی خانگی پرداختند.

 

این روزها برخی از بانوان مازندرانی با فراهم کردن امکانات لازم برای تولید ماسک بهداشتی، برخی از مساجد و یا منازل را سم پاشی و فضا را برای تولید ماسک بهداشتی دست دوز فراهم کردند.

امروز وقت جهاد است

« ترابی » یکی از بانوان پا به کار بهشهری است که می توانی از او به عنوان بانوی پیشتاز در خدمات رسانی به مردم یاد کنی و کمک‌های این بانو به سیل زدگان بهشهر و سیمرغ هنوز در یادها مانده است و اکنون برای کمک به تولید ماسک پای کار آمده است.

 

این شهروند بهشهری با اشاره به تولید ماسک دست دوز برای شهروندان و تولید لباس بیمارستانی در بهشهر به خبرنگار شبستان گفت: وظیفه ما خدمات رسانی در سنگرهای مختلف است و تا دیروز اگر در پشت جبهه های جنگ تحمیلی خدمات می دادیم امروز برای جنگ با کرونا وارد عمل شده ایم و در محل بهداشتی مسجد جامع بهشهر دوخت ماسک را انجام می دهیم.

 

وی افزود: امروز هم وقت جهاد است و برای مقابله با ویروس کرونا باید همه ما به جنگ با این ویروس رفته و در سنگر بهداشتی و درمانی جنگ با کرونا را تا شکست این بیماری ادامه دهیم.

تولید 10 هزار ماسک دست دوز در بهشهر

« حسن پورقربان» گفت: تولید 10 هزار ماسک دست دوز در بهشهر با قوت و سرعت فراوان در دستور کار است و باید در این حوزه برای مقابله با ویروس کرونا همه با هم وارد کار شویم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر هم با اشاره به فعالیت جهادی قرارگاه شهید کابلی در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: براساس تصمیم قرارگاه شهید کابلی و برنامه ریزی انجام شده به همت بانوان تولید ماسک دست دوز بهداشتی و لباس بیمارستانی در حال انجام است.

 

وی افزود: بازدیدهای مختلفی با حضور کادر بهداشت و درمان از کارگاه های تولید ماسک انجام و بر تمام مراحل دوخت و دوز و رعایت نکات بهداشتی تاکید شد.

براساس این گزارش، بسته بندی کردن محصولات بهداشتی و توزیع در بین نیازمندان هم از دیگر فعالیت های موسسه خیریه حضرت فاطمه زهرا(س) بهشهر است که برای کمک به نیازمندان محروم وارد کار شدند و به این عمل خیر دست زدند.

 

توزیع ماسک رایگان در مناطق مختلف، گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها، اطلاع رسانی چهره به چهره به مردم و در فضای مجازی مجاز، تولید محتوا و تدوین و آماده سازی کلیپ های آموزشی برای عموم و پخش در فضای مجازی، ساماندهی نیروهای مردمی(جهادی) و پیگیری بحث مسجد محوری جهت پیشگیری از کرونا، اقدامات مهم پیشگیرانه در مقابله با کروناست که با قوت توسط قرارگاه های جهادی در مازندران در حال انجام است و اجرایی می شود.

 

به گزارش شبستان، این روزها که در مازندران به دوران پیک شیوع ویروس کرونا رسیده ایم؛ باید همه ما برای مقابله با این جنگ آماده باشیم و ضمن کمک به شهروندان و هموطنان و دوری از تجمعات برای خرید محصولات بهداشتی و مایحتاج ضروری، جو روانی مناسب ایجاد کرده و همچنان که گند زدایی و ضدعفونی مناطق پرتردد شهر و حاشیه شهرها در دستور کار مسئولان است ما هم منازل خود را ضدعفونی و همه با هم بر این ویروس غلبه کنیم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالیت جهادی بانوان کرونا مازندران برای مقابله تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سلوکانه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از توقف فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری خبر داد.

وی گفت: این اقدام در راستای اجرای وظیفه حاکمیتی و نظارت بهداشت وفق ضوابط سازمان دامپزشکی کشور ازجمله اجرای ضوابط شیوه نامه نظارت بهداشتی با توجه به بازدید سر زده توسط کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان تهران انجام شده است.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با تاکید به تمامی کشتارگاه‌های طیور استان تهران درخصوص رعایت شرایط بهداشتی کشتارگاه و اجرای ضوابط قرنطینه ای بهداشتی مطابق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سازمان دامپزشکی کشور، التزام به دستور العملهای بهداشتی و حمایت از تولید بهداشتی بمنظور صیانت از حقوق عامه را ضروری دانست.

بر اساس این گزارش دامپزشکی استان تهران بنا به وظیفه ذاتی خود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تهدید علیه بهداشت عمومی با واحد های متخلف برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر 6093874

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور