Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ایرانی آمیان در حضور کوتاه مدت برابر مارسی فوق‌العاده ظاهر شد و یک گل ارزشمند به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ یک فرانسه، تیم آمیان که برای دومین بازی متوالی از سامان قدوس در ترکیب ابتدایی بهره نمی‌برد و او را روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ جمعه شب در استادیوم ولودروم مقابل مارسی رده دومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارسی با دو گل مورگان سانسون و دیمیتری پایه در این مسابقه خانگی از آمیان پیش افتاد و در آستانه کسب برتری قرار داشت، اما ورود سامان قدوس به زمین به‌عنوان سومین تعویضی تیمش سرنوشت این بازی هیجان‌انگیز را تغییر داد.

قدوس که پس از یک ماه و نیم دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، در دیدار اخیرشان حضور یک نیمه‌ای در زمین داشت، از دقیقه ۸۰ مسابقه مقابل مارسی وارد زمین شد و تنها سه دقیقه پس از آن، آمیان موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده آمیان ضد حمله سریعی از جناح چپ زمین تدارک دید و توپ به سامان قدوس رسید که او با یک سر توپ چشم‌نواز و ارسال در عرض تند و تیز، آرتورو کالابرسی را در موقعیت خوبی قرار داد ولی شوت محکم او به سمت محوطه ۶ قدم را ستاره ایرانی آمیان با فرار سریع از بین دو مدافع مارسی و ضربه تمام کننده تبدیل به گل کرد.

مارسی که به دنبال برتری در این بازی نه چندان دشوار و کم کردن فاصله امتیازی با پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین بود، در ثانیه‌های پایانی و با درخشش سامان قدوس برتری را از دست داد تا آمیان ۲۳ امتیازی شود و در رده نوزدهم جدول لیگ یک فرانسه قرار بگیرد.

سامان قدوس که برخلاف درخشش‌های فصول اخیر، امسال به دلیل محرومیت و مصدومیت‌های طولانی مدت نتوانسته بود دروازه حریفان را باز کند، مقابل مارسی توانست در پنجمین بازی این فصل، اولین گل خود را در یک مسابقه به یادماندنی و با یک گل خاطره‌انگیز به ثبت برساند.

البته اتفاق مهم دیگری نیز بعد از پایان مسابقه رخ داد؛ جایی که آندره ویاش بواش، سرمربی مارسی و پیشین تیم‌های چلسی و تاتنهام بخاطر عصبانیت از تساوی تیمش و اعتراض به داوری وارد زمین شد و بعد از دریافت کارت زرد و به علت ادامه اعتراض‌هایش، کارت قرمز مستقیم گرفت.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آمیان سامان قدوس آمیان المپیک مارسی سامان قدوس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر سامان قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در بازی‌های گذشته با حضور یک مهاجم سایه به زمین می‌رفت، مصدومیت امید عالیشاه ترکیب اوسمار در جام حذفی را دچار تغییر کرد.

پرسپولیس در این مسابقه با حضور خدابنده‌لو و سروش رفیعی در زمین عملا دو بازیکن بازیساز داشت اما در نیمه دوم اوسمار دست به تعویض تاکتیکی زد.

سروش که در نیمه اول یک کارت زرد هم گرفته بود در ابتدای نیمه دوم جای خود را به وحید امیری داد تا فرم سرخ‌ها مثل بازی‌های قبلی شود.

وحید امیری با حضور در میدان مسابقه بازوبند کاپیتانی را از مهدی ترابی گرفت.

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!