Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی از کسب عنوان‌های برتر کشوری توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در سطح ملی فهما خبر داد.

«حجت الاسلام و المسلمین اباذر بیگی»،  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با اشاره به برگزاری طرح ملی فهما گفت: این طرح به صورت ملی و با حضور 25 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور انجام شد که کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی توانستند رتبه های دوم و سوم کشوری را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد آذربایجان‌غربی گفت: در این دوره از طرح ملی فهما، کانون های فرهنگی هنری نورالانوار ارومیه، شهدای روستای میاوق ارومیه شایسته تقدیر ویژه، ابوفاضل تکاب، کوثر نور خوی معدل برتر کشوری، حافظون بوکان، محدثه ارومیه و سلاله نبوت ارومیه در قسمت شایسته تقدیر توانستند با ثبت فعالیت های

خود در سامانه بچه های مسجد رتبه های برتر را کسب کنند.

حجت الاسلام بیگی گفت: کانون نورالانوار رتبه دوم شایسته تقدیر ویژه در رشته پاسداشت اربعین با 17هزار و 316  امتیاز،  کانون  شهدای روستای میاوق ارومیه رتبه دوم در رشته فضای مجازی و رسانه با 16 هزار و 820  امتیاز را کسب کردند.

وی افزود : در سطح استان آذربایجان غربی هزار و 233 کانون فرهنگی و هنری با 87 هزار نفر اعضا فعالیت می کنند که در این رویداد ملی به رقابت پرداختند.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما سامانه فهما ارومیه آذربایجان غربی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی هنری مساجد ملی فهما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته