Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@10:02:45 GMT

اعلام جزییات دور دوم ثبت‌نام مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۴۲۱۲

اعلام جزییات دور دوم ثبت‌نام مسکن ملی

محمود محمودزاده گفت: ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن از ساعت ۱۰ صبح امروز در پنج استانِ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و البرز آغاز میدشود و تا ۱۲ شب روز یکشنبه ۱۸ اسفند ادامه دارد.

وی گفت: در این دوره این امکان وجود دارد که متقاضیان در مدت دو روز ثبت نام خود را انجام دهند و سایت ثبت نام به نشانی tem.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir از ساعت ١٠ صبح امروز باز می شود.

محمودزاده پیرامون افزایش دو روزه زمان ثبت نام گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی می‌توانند بدون مراجعه به کافی نت ها و در منزل خود با تلفن همراه و یا رایانه های شخصی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهر سازی پیرامون پالایش و نحوه انتخاب متقاضیان مرحله دوم ثبت نام، گفت: احتمال دارد که تعداد ثبت نام کنندگان بیش از ظرفیت مجاز باشد، بنابراین نتایج بوسیله قرعه کشی اعلام خواهد شد.

به گفته محمودزاده قرعه‌کشی منتخبان مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی در مراسمی با حضور مراجع نظارتی و خبرنگاران انجام می‌شود.ر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، شهرهای دارای ظرفیت ثبت‌نام در مرحله دوم به تفکیک پنج استان البرز، اصفهان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذزبابجان غربی به شرح زیر است.

استان البرز- شهرهای نظرآباد و فردیس

استان اصفهان- کاشان، خمینی شهر، شاهین شهر، شهرضا، مبارکه، زرین شهر، گلپایگان، دولت آباد، سمیرم، نائین، اردستان، مهاباد، زواره، نیک آباد، محمدآباد، نصرآباد، کوهپایه، سجزی، تودشک، قهجاورستان، حسن آباد، ورزنه، هرند، اژیه، خوانسار، کمه، حنا، داران، فریدونشهر، برف انبار، منظریه، قمصر، جوشقان قالی، نیاسر، برزک، سده لنجان، انارک، دهق، علویجه، بادرود، خالدآباد، میمه، ورزوان، لای بید، ابوزیدآباد، نوش آباد، تیران، چادگان، رزوه، دهاقان، حبیب آباد، کمشچه، خور، فرخی و جندق

استان اردبیل- شهرهای اردبیل و خلخال

استان آذربایجان شرقی- شهرهای مراغه، مرند، میانه، بناب، اهر، عجب شیر، سراب، ملکان، هادیشهر، هوراند، خسروشاه، دوزدوزان، کشکسرای، هشترود، بستان آباد، صوفیان، شبستر، تسوج، کلیبر، خواجه، هریس، گوگان، ممقان، ایلخچی، اسکو، قره آغاج، خاروانا، ورزقان و خمارلو

استان آذربایجان غربی- ارومیه، خوی، مهاباد، نقده، سردشت، شاهین دژ، تکاب، اشنویه، محمدیار و سیه‌چشمه

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مسکن ملی پارسی خبر مرحله دوم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مساله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش‌های متعدد اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ رهن و اجاره «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ رهن و اجاره مسکن در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس گفته برخی از کارشناسان فعال این است، تعداد معاملات بیش از هر چیز وابسته به سایر بازارهای سرمایه‌گذاری و به‌ویژه نرخ ارز بود، با افزایش قیمت دلار حجم معاملات مسکن افزایش می‌یافت و با افزایش حجم معاملات مسکن نهایتاً قیمت‌ها در بازار املاک و مستغلات روند صعودی به خود می‌گرفت.

روند معاملات در سال ۱۴۰۲، متفاوت از همیشه شکل گرفت؛ زیرا در بسیاری از ماه‌های سال ۱۴۰۲ تعداد معاملات رسمی کمتر از ۲۰۰۰ یا بعضاً کمتر از ۱۰۰۰ معامله در ماه بود. حتی افزایش قیمت دلار در ماه های پایانی سال نتوانست تکانه جدی در حجم معاملات ایجاد کند.

کاهش قدرت خرید مسکن و افزایش مداوم قیمت‌ها در صنعت ساختمان موجب تعمیق رکود در بازار شده است.

یک آپارتمان ۸۲ متری دوخوابه در منطقه ۱۹ محله «خانی‌آباد نو» تهران با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۳ میلیون تومان قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۸۲) است.

همچنین برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۲ سال ساخت در همین منطقه در محله «عبدل‌آباد» تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان ودیعه خواهید بود.

قیمت رهن واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)

متراژ ساختمان

قیمت اجاره (تومان)

قیمت رهن (تومان)

اسفندیاری - بوستان ۶۳ ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۶۰ ۲,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۸۲ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۸۰ _ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۸۰ _ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۸۲ ۳,۵۰۰,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک شریعتی ۸۵ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کد خبر 6092329 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات