Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:58:19 GMT

توزیع ۵۰ هزار اصله نهال رایگان در همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۴۳۱۳

توزیع ۵۰ هزار اصله نهال رایگان در همدان

شاهرخ شجاعی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: از آغاز توزیع ۴۰ هزار اصله نهال چنار در شهرستان همدان خبر داد و افزود: این نهال‌ها علاوه بر توسعه پوشش مراتع به منظور زراعت چوب هم کاشته می‌شوند.

او افزود: باغداران و کشاورزان هم با اسناد زمین خود می‌توانند برای زراعت چوب نهال‌های رایگان را از اداره منابع طبیعی شهرستان بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی ادامه داد: ۱۰ هزار اصله نهال جنگلی هم در مراتع استان طی هفته منابع طبیعی از گونه‌های افرا، اقاقیا و زرشک و برگ‌های سوزنی جنگلی کاشته می‌شود.

شهرستان همدان ۱۲۸ هزار هکتار مرتع و ۵۰۰ هکتار جنگل دست کاشت دارد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و ابخیزداری هفته منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر

احسان زمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاشت نهال در پارک ورودی شهر و میدان غدیر به‌منظور اجرای طرح توسعه فضای سبز و ساماندهی فضای ورودی شهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از هفت هزار اصله نهال از گونه‌های مختلف بومی، تی وی تی، برهان گلی، خرزهره قرمز، گل کاغذی، نخل فینیکس و فیکوس تبریزی کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بوشهر در پایان تصریح کرد: کاشت درخت با توجه به اهمیت محیط زیست و برخورداری از هوای پاک و زیبایی شهر به‌عنوان اولویت این سازمان مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 6098177

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان