Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:38:59 GMT

پشت‌پرده بدهی‌های عجیب پرسپولیس و استقلال

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۴۵۳۰

پشت‌پرده بدهی‌های عجیب پرسپولیس و استقلال

هیچ نهاد و ارگانی نمی تواند مقابل مدیرانی که قراردادهای صفر تا صد خارجی را با نظارت خود منعقد می کنند قد علم کند. گویی یک اجبار ویژه در خریدهای خارجی و بدهکار کردن باشگاه های ایرانی وجود دارد.

به گزارش مشرق، شکایت های بازیکنان خارجی سابقا شاغل در فوتبال ایران از سوی فیفا یکی پس از دیگری سر رسید می شوند و جرایمی که برای باشگاه های ما در نظر گرفته شده سر به فلک می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه های پرسپولیس، استقلال- و چند باشگاه دیگر از جمله تراکتور- به شدت درگیر همین پرونده های مالی هستند و قابل توجه این که بخش دولتی فوتبال ایران نیز بیشتری زیان  را در این پرونده های تلنبار شده متقبل شده است.

برای فدراسیون جهان فوتبال که مقر آن در زوریخ است، باشگاه های استقلال و پرسپولیس اسامی آشنایی هستند؛ باشگاه هایی که تا پرونده ای علیه آنها به جریان می افتد، حکم نهایی از همان ابتدا مشخص است.

بیشتر بخوانید:

باتلاق خود ساخته‌ای که استقلال و پرسپولیس را می‌بلعد/ آیا فروش دو باشگاه کفاف بدهی‌ها را می‌دهد؟!

استقلال و پرسپولیس به عنوان نمادهای باشگاهداری ورشکسته در فوتبال ایران، فاقد زمین تمرین اختصاصی هستند. ورزشگاه اختصاصی سر جای خود اما اگر این پول هایی که صرف ضرر و زیان بازیکنان خارجی شده است برای ساختن یک زمین تمرین می شد، امروز نه استقلال برای یک تمرین ساده مشکل داشت نه پرسپولیس سرگردان می شد.

کاملا واضح است که مشکلات مدیریت در صنعت باشگاهداری فوتبال ایران، کار ما را به اینجا کشانده و مدیرانی که خوب بلدند با واژه های عصا قورت داده در تلویزیون دولتی برای هواداران فوتبال ایران حرافی کنند، ازاداره زیرمجموعه های خود عاجزند.

از همه چیز شگفت انگیزتر اما این است که بدهی های کلان باشگاه های ما به افراد خارجی، درس عبرت هم نمی شود و این بدهی ها همین جور سنگین و سنگین تر می شوند. هیچ نهاد و ارگانی نمی تواند مقابل مدیرانی که صفر تا صد قراردادهای  خارجی را با نظارت خود منعقد می کنند، قد علم کند. گویی یک اجبار ویژه در خریدهای خارجی و بدهکار کردن باشگاه های ایرانی وجود دارد. منشاء این ماجرا را باید پیدا کرد. باور کنید کار خیلی سختی نیست... 

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا حسین شیخ الاسلام استقلال پرسپولیس بدهی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

امید نورافکن پس از تساوی سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: می‌توانستیم بازی را ببریم ولی حیف شد. اصلا ما باید قهرمان لیگ می‌شدیم. واقعا نمی‌توانم حسم را بگویم، ولی باید بجنگیم که هم بازی‌های لیگ و هم بازی‌های سخت و مهم جام حذفی را محکم‌تر برگزار کنیم.

او افزود: همه می‌دانیم این بازی حساسی بود، من هم در حد توان ۱۰۰ خودم را گذاشتم. امروز وظایف دفاعی‌تری داشتم و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم، انا در دفاع از خودم راضی بودم.

نورافکن در خصوص پستی که به اشتراک گذاشت و حواشی آن توضیح داد: من هر چه اشتراک بگذارم برایم حاشیه می‌شود و به فرد یا جایی ربطش می‌دهند، اما قصدی نداشتم. عکسی بود که دوستش داشتم و واقعا به ببر علاقه دارم.

او در خصوص شعارهایی که علیه او داده شد نیز گفت: آن‌ها هم جزئی از مردم هستند، چه کار کنم؟ شاید شرایطشان خوب نیست و سر من خالی می‌کنند.

می‌دانیم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود!

این بازیکن سپاهان درباره شانس تیمش برای کسب جام، تصریح کرد: لیگ‌برتر فاصله امتیازی برایمان ایجاد شده، ۳ امتیاز پیکان و نساجی را خیلی ساده از دست دادیم‌ و ۸ امتیاز راحت را از دست دادیم. اما واقعا از اول فصل اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند که خودتان بهتر می‌دانید.

او ادامه داد: خودم می‌دانم شما هم باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کنید و خرده‌ای گرفته نمی‌شود، ولی اگر این دو تیم را کنار بگذاریم سپاهان دو سالی است که واقعا قهرمان است. باز همه می‌دانند باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود و این واقعیت است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • روز سرنوشت‌ساز؛ استقلال و پرسپولیس مقابل سرسخت‌ترین رقبا
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس