Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@03:37:23 GMT

امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۴۷۴۲

امیرحسین شفیعی مدیر تماشاخانه سرو شد

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس مدیر تماشاخانه سرو را منصوب کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس طی حکمی امیرحسین شفیعی را به عنوان مدیر تماشاخانه سرو جایگزین حامد گودرزی کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با توجه به ظرفیت های بالقوه تماشاخانه سرو و با بهره گیری از کلیه امکانات موجود  در جهت اعتلای و رونق روزافزون این تماشاخانه که مامن هنرمندان شریف تئاتر مقاومت می باشد تلاشی مجاهدت گونه را آغاز کرده و این تماشاخانه را به عنوان مرکزی برای تولید و رشد کمی و کیفی تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بیش از پیش فعال نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین شفیعی  پیش از این دبیری جشنواره تئاتر خرداد، مدیر دفتر تئاتر خیابانی حوزه هنری، مدیر دفتر تولید تئاتر حرفه‌ای حوزه هنری، دبیر جشنواره تئاتر استان تهران، دبیر اجرایی سوگواره هنرهای نمایشی خمسه و ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان تهران و ... را نیز بر عهده داشته است.

وی همچنین آثاری همچون «دریادلان»، «نقطه ته خط»، «سلول من تروریست نیست»، «پارادوکس» ،«نامیرا» و«هیس»، «خرم فتح» را روی صحنه برده است.

تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به عنوان مرکز تخصصی نمایش‌های ارزشی با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، با ظرفیت ۱۵۰ نفر در خیابان آیت الله طالقانی، نرسیده به تقاطع خیابان شهید مفتح، جنب ایستگاه مترو طالقانی قرار دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امیرحسین شفیعی تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس تماشاخانه سرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکز کرمان، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی