Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:16:26 GMT

تمدید غیرحضوری دفترچه‌های بیمه تا پایان فروردین

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۴۸۴۸

تمدید غیرحضوری دفترچه‌های بیمه تا پایان فروردین

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان این خبر گفت: با توجه به شرایط موجود و ضرورت پیشگیری از شیوع و ابتلا به بیماری ویروس کرونا و همچنین به منظور جلوگیری از حضور شهروندان در شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی و خدمات درمانی، دفترچه بیمه افرادی که تا پایان بهمن ماه دارای اعتبار باشد، در صورت داشتن برگه سفید، تا پایان فروردین 1399 دارای اعتبار تلقی شده و نیاز به مراجعه حضوری و تمدید اعتبار دفترچه های بیمه نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه این موضوع از جانب اداره کل تامین اجتماعی و بیمه سلامت استان ابلاغ شده است افزود: در این بخشنامه آمده است: به جهت رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا و صیانت از سلامت بیمه شدگان و کاهش مراجعات حضوری به دفاتر پیشخوان، تمامی بیمه شدگان صندوق های کارکنان دولت و صندوق های روستائیان، سایر اقشار و سلامت همگانی، با همه نسبت های اصلی، تبعی1، تبعی2 و تبعی3، در صورت منقضی شدن تاریخ اعتبار و دارابودن نسخ سفید در دفترچه، بدون حضور در دفاتر پیشخوان و نیاز به تمدید دفترچه بیمه می توانند تا مورخه 31فروردین99 به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و از خدمات سلامت استفاده کنند.
این ابلاغیه جهت اجرا به تمامی فرمانداری های تابعه استان ابلاغ شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران روز درختکاری خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام کروناویروس تمدید آنلاین دفترچه بیمه کروناویروس کرونا در ایران روز درختکاری خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور

داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

منبع: سازمان برنامه و بودجه 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)