Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور روزدار رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان گفت: بازرسی از باشگاه‌های و اماکن ورزشی برای رصد میزان رعایت موارد بهداشتی به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا در استان در حال انجام است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی با محوریت جلوگیری از انتشار این بیماری مسری بیان داشت: هنوز دستور مستقیم در خصوص بازگشایی برای ما نیامده است قطعا اگر اداره کل دستور بازگشایی بدهد ما باید به دنبال پیشگیری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزدار با بیان اینکه باشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی به دلیل حضور متعدد افراد، احتمال شیوع و واگیری ویروس کرونا بسیار بالا است تصریح کرد: تمامی ورزشکاران باید بهداشت فردی را رعایت کنند. این موضوع مشکل یک فرد نیست بلکه مشکل جامعه و کشورمان است پس نباید به راحتی از کنار آن بگذریم بلکه باید دست به دست هم داده تا این مشکل را برطرف کنیم.

رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان ادامه داد: سرعت شیوع ویروس کرونا از طریق لمس سطوح بیشتر می‌شود و وسایل و تجهیزات ورزشی در باشگاه‌ها مشترک است بنابراین مراقبت ویژه‌ای می‌طلبد که در حین تمرینات بدنی و استفاده از وسایل ورزشی دچار این بیماری نشویم و شستن و ضد عفونی کردن دست‌ها، وسایل، تجهیزات، لباس، حوله، ساک ورزشی و دیگر وسایل مرتبط با ورزش برای پیشگیری از انتقال این ویروس از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بهداشت و درمان اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند

علی شهبازی با بیان اینکه بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند گفت: مدال های برون مرزی بدنسازی استان در سال گذشته توسط شهلا قهرمانی، سید هادی موسوی، احمدی مهری، سجاد کریمی و محمد باقر شمسی کسب شد.

وی اضافه کرد:سال گذشته ۱۷ مسابقه استانی با حضور ۱۳۰ ورزشکار برگزار شد و ۱۷ تیم در رشته های زیر مجموعه هیات با ۱۸۰ ورزشکار به مسابقات کشوری و برون مرزی اعزام شدند.

شهبازی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ کاپ اخلاق توسط تیم بانوان در مسابقات پاورلیفتینگ در گیلان کسب شد، افزود: ۱۴ برنامه تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان و همچنین ۱۴ دوره آموزشی در رشته های مختلف برای گروه های هدف برگزار شد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان ادامه داد: یکی از مهمترین رویکردهای این هیات ورزشی توجه به آموزش و ارتقای سطح علمی ورزشکاران و مربیان ورزشی است که این مهم در سال جاری با جدیت پیگیری می شود.

وی اعزام تیم های مختلف ورزشی، حضور در لیگ برتر و میزبانی مسابقات مختلف کشوری را از دیگر برنامه های پیش روی این هیات ورزشی در سال جاری برشمرد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان خاطر نشان کرد: در زمان حاضر ۱۲ مچ انداز این هیات ورزشی عضو تیم ملی هستند که این موضوع از ظرفیت های بالای این رشته در استان حکایت دارد.

به گفته وی، شهرستان طارم یکی از مناطق دارای ظرفیت بالا در رشته مچ اندازی است که تلاش شده طی سال جاری با تامین تجهیزات لازم به عنوان قطب این رشته در استان معرفی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل ساز می شود؟
  • آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟