Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:29:40 GMT

درختکاری در تپه عباس‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۴۹۴۷

ایسنا/همدان همزمان با هفته منابع طبیعی و به مناسبت روز درختکاری، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی همدان با همکاری شرکت سیاحتی علیصدر، ۳۰ اصله نهال در محوطه تپه عباس‌آباد با حضور خبرنگاران ایسنا و ایکنا و کارکنان این نهاد کاشت.

در ایران از ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه هفته منابع طبیعی و آبخیزداری است و نخستین روز از این هفته به نام روز درختکاری نامگذاری شده که در این روز مردم با حضور در پارک‌ها یا عرصه‌های منابع طبیعی با کاشت درخت به استقبال سال نو می‌روند و با انجام این کار نمادین در آستانه بهار، زندگی را به زمین باز می‌گردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی همدان نیز به مناسبت این روز و با همکاری شرکت سیاحتی علیصدر ۳۰ اصله نهال را در محوطه تپه عباس‌آباد، یکی از نقاط تفریحی و توریستی شهر همدان غرس کرد.

در این برنامه فرهنگی معاون شرکت سیاحتی علیصدر، معاون فرهنگی جهادانشگاهی، خبرنگاران ایسنا و ایکنا و پرسنل معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی حضور داشتند.

این برنامه هر ساله توسط معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با مشارکت نهادها و ارگان‌های مختلف اجرا می شود که سال گذشته با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان ۸۰ اصله نهال در محوطه این اداره کل کاشته شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روز درختکاری تپه عباس آباد منابع طبيعي جهاد دانشگاهی شرکت سیاحتی علیصدر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای اظهار داشت: نهم اردیبهشت‌ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت‌آباد بلافاصله مأموران کلانتری 167 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت‌آباد در محل مشخص شد که سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به‌موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند با خودرو به سمت مأموران گرفته و اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر 2 سارق زمین‌گیر و دستگیر شدند که در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

22 نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه دستگیر شدند

طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی درصحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران