Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حدود یک هفته پیش فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید با تلفنی غیرمنتظره روبرو شد. کسی که پشت خط بود کریستیانو رونالدو، ستاره پرآوازه پرتغالی باشگاه یوونتوس و اسطوره سالهای قبل باشگاه رئال بود:

 

با توجه به اینکه در آن روزها سری آ به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا بازی‌هایش را به حالت تعلیق درآورده یا به تاخیر انداخته بود، کریستیانو با خود فکر کرده بود که بهترین زمان ممکن برای بازگشت به استادیومی که نه سال در آن بازی کرده از راه رسیده و او می‌تواند یک بار دیگر در برنابئو شاهد یک نبرد ال‌کلاسیکو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کریستیانو به همین علت تلفن را برداشته و با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال تماس می‌گیرد. پرز در این تماس کریستیانو را دعوت می‌کند تا برای تماشای بازی به مادرید سفر کند و روز یکشنبه شاهد دیدار دو غول بزرگ اسپانیا در سانتیاگو برنابئو باشد.

 

روند آماده‌سازی حضور رونالدو در برنابئو در حالی در باشگاه رئال آغاز می‌شود که به جز پرز، عده معدودی از کارکنان باشگاه از این خبر اطلاع دارند. ابتدا قرار می‌شود که رونالدو درون محوطه شیشه‌ای مخصوص مقامات پذیرایی شود ولی بعد رئالی‌ها به این فکر می‌کنند که چون کریستیانو در حال حاضر همچنان فوتبالیست است شاید بهتر باشد از او در نقطه‌ای در استادیوم پذیرایی شود که کمتر در مقابل چشم باشد.

 

رئال مادرید برای چنین موقعیت‌هایی تعداد زیادی باکس اختصاصی در گوشه و کنار استادیوم برنابئو دارد و تصمیم گرفته می‌شود که رونالدو در یکی از همین باکس‌ها شاهد بازی باشد. رونالدو در حالی وارد استادیوم می‌شود که سعی دارد شناخته نشود. در واقع کارکنان باشگاه تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا ستاره یوونتوس تا حد امکان بدون اینکه توسط دوربین‌ها شکار شود در باکس خود بنشیند.

 

تا پیش از آنکه روزنامه مارکا خبر حضور رونالدو را فاش کند هیچکس خبر نداشت که رونالدو در واقع از شنبه شب در شهر مادرید حضور داشته. این رونالدو بوده که تصمیم گرفته بود روزهای شنبه و یکشنبه را در مادرید سپری کند و گفته بود قصد ندارد با یک پرواز به مادرید رفته، مستقیما به ورزشگاه رفته، بازی را تماشا کرده و فورا به تورین برگردد.

 

بعد از پیروزی رئال مادرید، رونالدو از این پیروزی خوشحال بود و به نظر می‌رسید او و رئال مادرید سرانجام توانسته‌اند تنشی که بعد از ترک باشگاه در سال ۲۰۱۸ بوجود آمده بود را پشت سر بگذارند. هر چند عده‌ای در باشگاه رئال مایل بودند رونالدو در زمان حضورش در برنابئو سری هم به رختکن تیم زده و به بازیکنان این تیم روحیه بدهد ولی برنامه‌ریزی حضور او در برنابئو به صورتی انجام شده بود که زمانی برای این کار وجود نداشت. از این گذشته، اینکه یک بازیکن باشگاه یوونتوس در برنابئو وارد رختکن رئال مادرید شده و با بازیکنان این تیم صحبت کند چندان منطقی به نظر نمی‌رسید.

 

شکی نیست که بازگشت کریستیانو به رئال مادرید برای هواداران این تیم خبری روحیه‌بخش بوده، به خصوص حالا که برخی از آنها معتقدند حضور کریستیانو برای تیم‌شان خوش‌یمن بوده و سه امتیاز ال‌کلاسیکو را برایشان به ارمغان آورده.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فلورنتینو پرز رونالدو ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید رئال مادرید باشگاه رئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم

مهاجم بایرن‌مونیخ براین باور است که این تیم می تواند در بازی برگشت رئال مادرید را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشت با این حال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد. هری کین گل دوم بایرن مونیخ را در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او به نوشته کیکر پس از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر چیزی وجود دارد و تنها باید برای به دست آوردنش بهترین راه را انتخاب کرد. رئال مادرید یک حریف بزرگ است و بدون شک در بازی برگشت کار سختی خواهیم داشت. باید با اعتماد به نفس کامل و برای برد به برنابئو برویم.

مهاجم انگلیسی بایرن ادامه داد: بدون شک لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌ترین رقابت است. اگر بتوانیم قهرمانی در  این جام را به دست آوریم فصل ما خوب خواهد شد. تا قهرمانی راهی طولانی در پیش است. بازی برگشت هم جذاب خواهد بود. می‌خواهم که در چنین بازی‌های بزرگی به میدان بروم.

کین در پایان صحبت‌هایش گفت: باید از این بازی بزرگ درس گرفت. جزئیات باعث می‌شود تا رئال شما را جریمه کند. برای بازی برگشت باید با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم