Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بت‌موبیل خودروی بت من، همیشه جذاب و قدرتمند بوده است؛ اما به نظر می‌رسد در جدیدترین فیلم شخصیت بت من که به دست مت ریوز در حال ساخت است، یکی از جذاب‌ترین و بهترین‌ها باشد.

انتشار تصاویر بت‌موبیل توسط مت ریوز

ریوز یک عکس در توئیتر خود منتشر کرد که در آن تصاویر جالبی از اطراف بت موبیل موجود در فیلم جدید بت من پرده برداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصاویر از سه زاویه مختلف این خودروی جذاب و قدرتمند را نشانه می‌دهد. این خودرو کمی ما را به یاد فیلم "Mad Max" می‌اندازد، اما نباید فراموش کنیم که خودروی بتمن از قدرت‌های بسیار بیشتری برخوردار است. تصاویر منتشر شده از این خودرو واقعاً ما را با یک وسیله نقلیه زیبا رو به رو می‌کند.

همان طور که طرفداران این کاراکتر در توئیتر متوجه شده‌اند، المان‌هایی از بت موبیل کلاسیک آدام وست که در سری اصلی بت من رانده می‌شد، در این خودرو دیده می‌شود. می‌توان گفت که بت موبیل جدید، برگردان نسخه‌های زاک اسنایدر و کریستوفر نولان در فیلم‌های بتمن است.

تصاویر منتشر شده از بت موبیل که در آن رابرت پتینسون نیز در پس زمینه دیده می‌شود، تنها چند هفته پس از این که تصاویر تست لباس بت من در بدن این بازیگر منتشر شد، به اشتراک گذاشته شده است.

ما تاکنون هیچ اطلاعات خاصی از فیلم به دست نیاورده ایم و حتی صحنه‌ای از آن ندیده ایم، اما به نظر چیزی که در انتظار ماست اثر خوبی خواهد بود. البته انتخاب رابرت پتینسون به عنوان بتمن از سوی عده‌ای مورد حمله قرار گرفته، اما شاید این بازیگر جوان بتواند خلأ ایجاد شده در نقش بتمن را پر کند. باید دید که این فرد چگونه نقش ابر قهرمان را بازی می‌کند.

در فیلم جدید بتمن علاوه بر پتینسون افراد دیگری نیز به ایفای نقش می‌پردازند که از آن‌ها می‌توان به زوی کراویتز، کالین فارل، پل دانو و اندی سرکیس اشاره کرد. این فیلم در تاریخ جولای ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

زوی کروایتز به تازگی در مصاحبه ای از برنامه فیلمبرداری فیلم خود گفت. این بازیگر می گوید چند هفته ای است که فیلمبرداری پروژه آغاز شده است اما او از چند ماه قبل در لندن برای سازگاری با نقش، تمرین های ویژه و آموزش مبارزه در انگلیس حضور داشته است. او همچنین در ادامه تایید کرد که فیلمبرداری  طولانی در پیش دارند که تا تابستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی سینمای جهان فیلم بتمن منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب منازل مسکونی و رهاسازی ۳۰ خودروی گرفتار در آبگرفتگی های دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روح الله بهشتی فرد با اشاره به بارش‌های سیل آسای ۲ روز اخیر در این شهر گفت: بیش از ۳۰ خودروی گرفتار در آبگرفتگی معابر شهری امدادرسانی و آب وارد شده به ۲۰ واحد مسکونی در دزفول توسط آتش نشانان تخلیه شد.

وی افزود: روند امداد رسانی به خودرو‌های گرفتار شده در معابر شهری و تخلیه آب منازل مسکونی برای دومین روز پیاپی در پی بارش‌های اخیر توسط آتش نشانان ادامه داشت.

بهشتی فرد ادامه داد: تماس‌های متعددی از گرفتار شدن خودرو‌ها در سطح شهر و آبگرفتگی منازل مسکونی به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع رسانی شد که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات از پنج ایستگاه عملیاتی به محل‌های گزارش شده اعزام شدند و به شهروندان امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول به ۲ مورد آتش سوزی کنتور برق سه فاز و ریزش ساختمان قدیمی بدون مصدوم اشاره و اضافه کرد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل‌های گزارش اعزام و رفع خطر کردند.

وی می‌گوید: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دزفول همچون روز گذشته در مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی حضور داشتند و برای رفع مشکلات بوجود آمده چاره اندیشی کردند.

در پی این بارش‌های سیل آسا دبی خروجی سد دز افزایش یافت و دبی رودخانه دز در مقطع شهر دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه رسیده است از این رو بوستان‌های ساحلی شهر دزفول تعطیل شدند.

دیگر خبرها

  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • چین برای اولین بار توافقنامه ادعایی 2016 دریای چین جنوبی با فیلیپین را منتشر کرد
  • تخلیه آب منازل مسکونی و رهاسازی ۳۰ خودروی گرفتار در آبگرفتگی های دزفول
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس